امروز : 8 اردیبهشت 1403

جلسه بررسی مشکلات پل زیرگذر

جلسه بررسی مشکلات پل زیرگذر چلاو به ریاست سید جعفر رسولی

کد خبر : 92996 3 خرداد 1399
پ

جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات پل زیرگذر چلاو به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ـ کارشناسان اداره کل آب منطقه ای استان ـ نماینده اداره کل منابع طبیعی استان و دیگر مدیران شهرستانی و پیمانکاران ـ 3 خرداد 99 . ‎

 

جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات پل زیرگذر چلاو به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ـ کارشناسان اداره کل آب منطقه ای استان ـ نماینده اداره کل منابع طبیعی استان و دیگر مدیران شهرستانی و پیمانکاران ـ 3 خرداد 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت : باعنایت به تخصیص بودجه از سوی دولت محترم جهت اجرای پروژه های عمرانی در سطح ، با پیگیریهای این فرمانداری و مسئولین استان ،  جهت اجرای پروژه پل زیرگذر چلاو اعتباری بالغ 50 میلیارد ریال تصویب گردید که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای توانست این پروژه را شروع و اجرا نماید .

این مسئول افزود : پروژه پل زیرگذر چلاو برای کاهش بار ترافیک در ایام پیک تردد مسافران و گردشگران که از اقصی نقاط کشور برای بهره مندی از آب و هوای شمال و همچنین زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و همچنین تعداد کثیری از شهروندان الهی جهت عزیمت به مناطق ییلاقی شان در نظر گرفته شده و اجرا گردید ، به همین منظور این پروژه بسیار حساس بوده و اعتبارات لازم نیز تخصیص داده شد که نیاز به همکاری ادارات منابع طبیعی ـ امور آب می باشد که دیواره حفاظتی و رمپ ورود و خروج به اجرا در آید .

معاون استاندار گفت : باتوجه به حجم ترافیک در ایام تابستان و تعطیلات ، این پروژه که یکی از پروژه های بسیار حساس و مهم بوده و برای دولت محترم بسیار حائز اهمیت می باشد و برای رفاه حال مردم و کاهش بار ترافیک و جلوگیری از تصادفات مرگبار که خسارات جانی و مالی به مردم وارد می گردد در نظر گرفته شده ، لذا ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای ـ منابع طبیعی ـ امور آب می توانند با همکاری جهت ادامه ساخت پروژه مذکور ، طعم لذت بهره برداری از این پروژه را هرچه بیشتر برای مردم شیرین تر نماید .

سید جعفر رسولی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری ادارات حاضر در جلسه از نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ـ اداره کل منابع طبیعی و مدیریت امور آب منطقه ای استان خواست در اسرع وقت نسبت به روند پیشرفت فیزیکی پروژه تمام سعی و تلاش خود را به کارگیرند و نسبت به رفع موانع و مشکلات پیش روی آن نهایت همکاری را داشته باشند .

در پایان هریک از حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه و تصمیم بر آن شد تا مشکلات و موانع پیش روی پروژه را در اسرع وقت مرتفع نمایند تا پروژه مورد بهره برداری قرار گیرد .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها