امروز : 31 فروردین 1403

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار میاندورود به مناسبت روز قدس

امام جمعه و فرماندار میاندورود طی پیامی مشترک روز قدس را تبریک گفتند

کد خبر : 93012 3 خرداد 1399
پ

حجت الاسلام محمد نسب امام جمعه میاندورود و منفردی فرماندار شهرستان طی پیامی فرا رسیدن رئز قدس را تبریک گفتند ‎


پیام مشترک فرماندار و امام جمعه شهرستان میاندورود به مناسبت فرارسیدن روز قدس

روز قدس به عنوان یکی از آرمان های استکبار ستیزی و مبارزه با امپریالیسم جهانی، یادگار ارزنده ای از امام خمینی (ره) است که هر سال با شور و استقبال بی نظیر مسلمانان جهان برگزار می گردد.
در این روز فریادهای مسلمانان حق طلب بار دیگر علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس به صدا در می آید، با اتحاد و یکپارچگی، برائت و اعلام انزجار خود را از این رژیم جعلی و حامی بزرگ آن آمریکای شیطان صفت اعلام می دارند.
امسال هرچند آیین‌های روز جهانی قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، راهپیمایی سراسری روز قدس برگزار نمی‌شود اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های این روز به نحو احسن برگزار خواهد شد ومسلمانان در جای‌جای عالم با ملت فلسطین همراه و هم‌درد، رساتر از همیشه بانگ حمایت ازفلسطین و بیزاری از صهیونیسم را معنادار و تأثیرگذار اعلام خواهند داشت.

بی شک این دشمنان شیطان صفت باید بدانند وعده خداوند برای از بین رفتن قوم ستمگر و ظالم دور نیست و به واسطه خون شهید قدس ، حاج قاسم سلیمانی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در آینده‌ای نزدیک شاهد فرو پاشی این رژیم خونخوار و آزادی قدس شریف خواهیم بود .
اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات این ماه پرفیض الهی از مردم متدین و همیشه درصحنه و مسئولین شهرستان میاندورود دعوت می‌نماییم با شکوهتر از سال‌های گذشته همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش گذارده و فریاد رسای خود در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف را به طریق ممکن به گوش جهانیان برسانند.

رضا محمدنسب امام جمعه شهرستان میاندورود
حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندورود

اشتراک گذاری
پیوند ها