امروز : 30 فروردین 1403

توزیع 1500 بسته حمایتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان میاندورود

فرماندار میاندورود:بحث انفاق و رایگان بخشی در قرآن و دین اسلام بسیار توصیه شده است

کد خبر : 93014 3 خرداد 1399
پ

حسین منفردی بیان کرد:آزاد سازی خرمشهرتجلی همت،ایمان و ولایت مداری رزمندگان اسلام بود ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با حضور محمد نسب امام جمعه شهرستان ، منفردی فرماندار میاندورود،داداش تبار فرمانده نیروی انتظامی و اصغری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و روسای شورای شهرستان و شورای بخش های مرکزی و گهرباران و مدیران دستگاههای اجرایی با توزیه 1500 بسته حمایتی برگزار شد.

حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندوروددر این رزمایش عنوان کرد:انفاق یا رایگان سپاری در دین مبین اسلام و کلام وحی در قالب زکات و خمس و .. توصیه فراوان شده است.

وی در ادامه از همه بسیجیان و شوراها و دهیاریها و خصوصا مردم شریف میاندورود بابت لبیک بع دعوت مقام معظم رهبری و مشارکت در رزمایش کمک مونانه تشکر و قدر دانی کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود،ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر تصریح کرد:آزاد سازی خرمشهر تجلی همت،ایمان،وولایت مداری رزمندگان و بسیجیان ما بود.

منفردی با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر اثبات ولایت مداری و اطاعت از دستور رهبری ایرانیان به جهانیان و استکبار حامی رژیم بعث بود ، خاطر نشان کرد:انشالله به زودی طبق دستور رهبری بیت امقدس هم به دست رزمندگان اسلام آزاد خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها