En امروز : 5 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران در آیین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر، عنوان کرد:

تجهیز امکانات ملی در فرودگاه رامسر/ توسعه زیرساخت ها رونق سایر بخش ها را در پی دارد

کد خبر : 93026 5 خرداد 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، در این مراسم گفت: مازندران خدمات ملی را با امکانات محلی ارائه می دهد ولی در پروژه توسعه فرودگاه رامسر امکانات ملی تجهیز شده است که این مهم مرهون‌ توجه دولت و حمایت های وزیر راه و شهرسازی می باشد. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در آیین بهره برداری از باند جدید طرح  توسعه جامع فرودگاه رامسر  با اشاره به اینکه  این اقدام مهم دولت با تلاش های قابل تقدیر وزیر راه و شهرسازی عملیاتی شده است، خاطرنشان کرد: توسعه زیر ساخت ها و ساختارها موجب رونق و پیشرفت در سایر بخش ها بویژه گردشگری و  اقتصادی می گردد.

وی افزود: مازندران خدمات ملی را با امکانات محلی ارائه می دهد ولی در پروژه توسعه فرودگاه رامسر امکانات ملی تجهیز شده است که این مهم مرهون‌ توجه دولت و پیگیری ها و حمایت های وزیر راه و شهرسازی می باشد.

استاندار مازندران تصریح کرد: در حوزه محورهای مواصلاتی در استان  اتفاقات خوبی صورت گرفته است و به نوعی ۶۰ درصد از پروژه های راه و شهرسازی مازندران در این دوره  محقق شده است.

حسین زادگان اظهار نمود: پروژه محور تنکابن _ الموت قزوین نیاز به بیش از ۲  هزار میلیارد تومان اعتبار  دارد که با پیگیری های صورت گرفته و رفع موانع و ورود بخش خصوصی در آینده شاهد افتتاح این پروژه مهم  می باشیم و پروژه ی کریدور شرق به غرب مازندران نیز به عنوان یک اولویت با حمایت های وزیر راه و شهرسازی در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: روحیه مطالبه گری در مردم، موجب توسعه و پیشرفت استان می گردد لذا پرداختن به متن واقعی مطالبات موجب تحرک مدیران و دستگاه های اجرایی نیز می شود و تنها در سایه وحدت و همدلی می توان به اعتلا و شکوفایی مازندران امید داشت. 

اشتراک گذاری