En امروز : 10 فروردین 1403

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:

نشستن اولین هواپیمای ایرباس در فرودگاه رامسر / بهره برداری از باند فرودگاه رامسر اقدامی ماندگار در جهت توسعه

کد خبر : 93027 5 خرداد 1399فرهنگی
پ

محمد اسلامی در آیین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر از نقش رامسر در توسعه غرب استان به عنوان قطب گردشگری سخن راند و گفت: با برطرف شدن موانع پروازی فرودگاه رامسر، اولین هواپیمای ایرباس در این فرودگاه بر زمین نشست و این اقدام ماندگار زمینه ساز توسعه در این منطقه خواهد شد. ‎

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر با بیان این که رامسر یکی از قطب های گردشگری کشور می باشد که می تواند نقش تاثیرگذاری در  رونق و شکوفایی غرب مازندران ایفا کند، افزود: فرودگاه رامسر در این منطقه و فرآیند توسعه نقش محوری داشته و سال ها بدلیل موانع پروازی این نقش معطل مانده بود.

اسلامی اظهار داشت: با برطرف شدن موانع پروازی فرودگاه رامسر و برقراری شرایط ایمنی، مردم توانستند از این باند جدید استفاده کنند و اولین هواپیمای ایرباس در این فرودگاه بر زمین نشست و موجبات توسعه حمل و نقل عمومی، گردشگری و افزایش توریسم در این منطقه فراهم شده است.

وی افزود: پیش از این فقط دو ایرلاین و هواپیماهای محدود می توانستند وارد این فرودگاه شوند لیکن با بهره برداری از این باند جدید، همه ایرلاین ها و هواپیماها می توانند به فرودگاه رامسر رفت و آمد داشته باشند و یک اقدام ماندگار است که زمینه دسترسی و سفر مردم ما به اقصی نقاط کشور و با بین المللی شدن آن در آینده به کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان فراهم شده است.   

گفتنی است، باند جدید فرودگاه رامسر با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران و حسینی، منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس یازدهم و برخی مدیران استانی امروز به بهره برداری رسیده است.

اشتراک گذاری