امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار شهرستان ساری:

نظارت دقیق کارشناسانه بر نانوایی‌ها در دستور کار اتحادیه خبازان قرار گیرد

کد خبر : 93049 7 خرداد 1399
پ

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اصلاح قیمت نان و با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت نان تصریح کرد: نظارت دقیق و کارشناسانه بر نانوایی‌ها، نحوه تخصیص سهمیه آرد متناسب با نیاز منطقه و نحوه کارکرد نانوایی ها و اجرای دقیق دستورالعمل درباره اعطای سهمیه نانوایی در دستور کار اتحادیه خبازان قرار گیرد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان با اشاره به اینکه آرد ونان یکی از کالا‌های اساسی مردم است، گفت: هدف از تشکیل کارگروه آرد ونان را نظارت بر خبازی‌ها، کیفیت نان و بررسی مسائل و مشکلات و رسیدگی به مشکلات بهداشتی و رضایت‌مندی مردم است.

وی با تاکید بر اینکه باید نوع پخت نان و بهداشتی بودن آن  مورد توجه قرار گیرد، گفت: استفاده از نمک زیاد و غیر مجاز، جوش شیرین و عدم رعایت موارد بهداشتی در فرایند تولید، باعت به خطر افتادن سلامت مردم می شود که باید این هشدارها توسط اتحادیه نانوایان به اطلاع کلیه متصدیان واحدهای نانوایی برسد.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اصلاح قیمت نان و با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت نان تصریح کرد: نظارت دقیق و کارشناسانه بر نانوایی‌ها، نحوه تخصیص سهمیه آرد متناسب با نیاز منطقه و نحوه کارکرد نانوایی ها و اجرای دقیق دستورالعمل درباره اعطای سهمیه نانوایی در دستور کار اتحادیه خبازان قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه درخواست‌های متقاضیان در جهت تغییرات در نوع پخت، افزایش و کاهش میزان سهمیه آرد دریافتی، کیفیت نان و آرد و … مورد بررسی قرار گرفت و در پایان پس از بحث و تبادل نظر بین اعضاء کارگروه تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ شد .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها