امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا به ریاست انصارالحسینی فرماندار

جلسه مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا به ریاست انصارالحسینی فرماندار

کد خبر : 93051 8 خرداد 1399
پ

جلسه مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا به ریاست انصارالحسینی فرماندار ‎

به گزارش روابط عمومی  فرمانداری سوادکوه شمالی :صبح امروز مورخه 99/3/8جلسه مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا به ریاست انصارالحسینی فرماندار و با حضور امام حمعه ،فرمانده سپاه ،و اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 انصارالحسینی فرماندار ازاقدامات مناسب که در این مدت از سوی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان با اهتمام و همکاری مردم و اعضای این ستاد صورت گرفت تقدیر و تشکر نمودند.

فرماندار لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی را ضروری دانست و افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا و ادامه دار بودن این موضوع،کمافی سابق  همه مردم وکلیه ادارات و نهادهای شهرستان ، طرح فاصله گذاری هوشمند ،رعایت پروتکل بهداشتی را در دستور کار روزانه خود داشته باشند تازنجیره ویروس کرونات قطع گردد.

  در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمه شهرستان  ضمن تقدیر تشکر از اعضای ستاد پیشگیری مقابل با ویروس کرونا بیان کرد : باهدف مقابله با شیوع ویروس کرونا و رعایت حال مردم نماز جمعه این هفته در شهرستان برگزار نمی شود.

  شعبانی فرمانده سپاه  گفت :جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا که د ر آینده احتمال شیوع آن بیشتر می باشدبه عنوان سیاست پیشگیرانه  پیشنهاد کرده است جهت ذخیره سازی تجهیزات لازم در حد امکان در شهرستان اقدام گردد .  

در پایان این جلسه سایر روسای ادارات از اقدامات صورت گرفته ، نکاتی را بیان نمودند.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها