امروز : 31 فروردین 1403

بازدید مدیرکل امور اجتماعی استانداری و معاون فرماندار از ساحل محمودآباد

کد خبر : 93066 9 خرداد 1399
پ

صبح امروز رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران و محمدی معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد و کریمیان رئیس هیات نجات غریق مازندران از ساحل دریا در محمودآباد بازدید کردند. ‎

در آستانه تعطیلات هفته جاری و به منظور بررسی و بازدید از اقدامات صورت گرفته در ساحل دریای محمودآباد صبح امروز جمعه 9 خرداد علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران و احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد و نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق مازندران و محمد محتاطی دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد و خادمی رئیس هیات نجات غریق محمودآباد با حضور در ساحل اهورا از بخش سرخ رود و ساحل خط آهی و ساحل پشت سپاه از آخرین وضعیت اجرای طرح دریا در ساحل سرخ رود و محمودآباد بازدید کردند.

 

علی رجبی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته گفت: امسال باید در اجرای طرح های دریا تلاش شود تا پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

 

وی ضمن تاکید به حضور و استقرار ناجیان غریق در ساحل خواستار بازگشایی طرح های دریا در تعطیلات پیش رو شد و گفت: انتظار میرود با اهتمام و همت اعضای ستاد ساماندهی سواحل شهرستان شاهد کاهش غریق باشیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری