En امروز : 6 اردیبهشت 1403

جلسه ستاد بازآفرینی شهری

جلسه ستاد بازآفرینی به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور حضرتی رئیس دادگستری و دیگر مسئولین شهرستان ـ 10 خرداد 99 .

کد خبر : 93080 10 خرداد 1399
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، حسن زاده دبیر جلسه ستاد بازآفرینی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و دیگر حاضرین در جلسه ، در رابطه با اجرای پیاده روسازی در سطح شهر و همچنین بازآفرینی محلات هدف که از قبل به تعداد 7 نقطه در سطح شهر مورد بحث قرار گرفت مطالبی را عنوان کرد و اظهار داشت ، شهرداری با کمک دیگر دستگاههای اجرایی با تهیه نقشه و طرح نسبت به اجرای مصوبات ستاد بازآفرینی آمادگی لازم را دارد که نیاز به هماهنگی و همکاری همه دستگاهها می باشد . ‎

 

جلسه ستاد بازآفرینی به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور حضرتی رئیس دادگستری و دیگر مسئولین شهرستان ـ 10 خرداد 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، حسن زاده دبیر جلسه ستاد بازآفرینی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و دیگر حاضرین در جلسه ، در رابطه با اجرای پیاده روسازی در سطح شهر و همچنین بازآفرینی محلات هدف که از قبل به تعداد 7 نقطه در سطح شهر مورد بحث قرار گرفت مطالبی را عنوان کرد و اظهار داشت ، شهرداری با کمک دیگر دستگاههای اجرایی با تهیه نقشه و طرح نسبت به اجرای مصوبات ستاد بازآفرینی آمادگی لازم را دارد که نیاز به هماهنگی و همکاری همه دستگاهها می باشد .

در ادامه سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل : ضمن خیرمقدم به رئیس دادگستری و دیگر مدعوین حاضر در جلسه ، ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت : با عنایت به مصوبات جلسات قبلی ستاد بازآفرینی ، تعداد 7 نقطه از محلات هدف در سطح شهرستان مشخص گردید که شهرداری موظف به برنامه ریزی و بازسازی محلات قدیمی مورد بحث بوده است .

وی بیان داشت : با عنایت به اینکه محلات آسیب پذیر و مناطق هدف که بافت فرسوده و قدیمی دارند و نیاز به بازسازی و بازآفرینی می باشد ، لذا در زمینه اجرای طرح پیاده روسازی نیاز به گذشت زمان دارد و در اولویت بازسازی مناطق هدف می باشد که هرچه سریعتر جهت رفاه حال شهروندان باید بازآفرینی انجام گردد .

معاون استاندار گفت : کار بازسازی مناطقی که نیاز به کمک همه ادارات و خصوصاً شهرداری می باشد باید در اولویت اول دستگاههای اجرایی قرار گیرد و همه ادارات باید در زمینه بازسازی و نوسازی مناطق هدف گام بردارند و بعد از اتمام مناطق 7 گانه که مورد هدف این ستاد بود می توانیم مناطق هدف دیگری را تعریف و نسبت به اجرای طرح و نقشه کشی وبازسازی آن در آینده اقدام نمائیم .

سید جعفر رسولی بیان داشت : باعنایت به پیگیری و برگزاری جلسات متعدد در رابطه با بازسازی منطقه آسیب پذیر رضوان 38 ، همه ادارات و نهادهایی که در این زمینه مسئولیت دارند باید بسیج شوند تا نسبت به بازسازی و نوسازی این منطقه گام بردارند ، این منطقه یکی ازدغدغه های ما بوده وبافت فرسوده بسیار زیادی دارد که در این زمینه ستاد مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر ادارات ذیربط کارهایی انجام داده و ادارات کمیته امداد ـ بهزیستی ـ بسیج و ... نیز در زمینه فرهنگ سازی و ایجاد بستر و برگزاری کلاسهای آموزشی و استقرار مهد کودک کارهای خوبی انجام دادند که نیاز به مساعدت و همکاری همه جانبه مسئولین ادارات و نهادها می باشد .

در پایان حضرت رئیس دادگستری شهرستان آمل ضمن تقدیر و تشکر از فرماندارو اعضاء حاضر در جلسه اظهار داشت : باتوجه به اولویت هایی که در شهرستان آمل وجود دارد بحث پیاده روسازی در اولویت های بعدی باید قرار گیرد و الان فقط باید اولویت اول ما بحث بازسازی و بازآفرینی مناطق آسیب پذیر و بافت قدیمی شهر می باشد که نیاز به همکاری همه جانبه شهرداری و دیگر ادارات می باشد تا مردم بتوانند از اجرای این طرحها برخوردار گردند و رسیدگی به مناطق آسیب پذیر باید در دستور کار همه مدیران قرار گیرد .

در ادامه هریک از ادارات حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه دادند .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری