امروز : 30 فروردین 1403

پیام فرماندار جویبار به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

کد خبر : 93088 13 خرداد 1399
پ

فرماندار جویبار در پیامی سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد ماه را گرامی داشت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛ متن پیام "سید علی اسد " فرماندار شهرستان جویبار بدین شرح است: ‎

 

فرماندار جویبار در پیامی سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد ماه را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛ متن پیام "سید علی اسد " فرماندار شهرستان جویبار بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پانزده خرداد مبداء نهضت اسلامی ایران است . ( امام خمینی ره )

 14خرداد ماه، سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) متفکر بزرگ عصر حاضر، احیاگر اسلام ناب محمّدی و بزرگ مردی است که با تفکر ، اندیشه و منش پیامبرگونه خویش، دنیا را متحول و بیداری و وحدت اسلامی را به جهانیان ارزانی داشت .

یوم‌الله 15 خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مستحکم مردم در راه مبارزه با استکبار و طاغوت و همچنین نقطه‌ی عطف شکل گیری مبارزات مردم و برچیدن ریشه‌ی ظلم در کشور شد.

اینجانب سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام راحل عظیم الشأن(ره) و همچنین سالروز قیام خونین مردمی  15 خرداد که با نام و اندیشه امام خمینی( ره )پیوندی از یاد نرفتی دارد و نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را به مردم شریف شهرستان جویبار تسلیت عرض نموده ؛ امید است بتوانیم رهرو خوبی برای راه روشن آن امام مهربانی ها باشیم.

 

 سید علی اسد

فرماندار شهرستان جویبار

 

اشتراک گذاری
پیوند ها