En امروز : 5 اردیبهشت 1403

جلسه کارگروه اجتماعی

جلسه کارگروه اجتماعی به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی 11 خرداد 99 :

کد خبر : 93116 11 خرداد 1399
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و تسلیت ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهارداشت : با عنایت به ایام 14 و 15 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ، ادارات نسبت به نصب بنر و آذین بندی و پرچم سیاه در سطح اداره اقدام و شهرداریها نسبت به انجام فضاسازی در سطح شهر اقدام نمایند . ‎

 

جلسه کارگروه اجتماعی به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی 11 خرداد 99 :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و تسلیت ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهارداشت : با عنایت به ایام 14 و 15 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ، ادارات نسبت به نصب بنر و آذین بندی و پرچم سیاه در سطح اداره اقدام و شهرداریها نسبت به انجام فضاسازی در سطح شهر اقدام نمایند .

وی گفت : باتوجه به شیوع بیماری کرونا ، بسیاری از جلسات و کارگروه ها لغو گردید و موجب گردید تا مصوبات جلسات به خوبی اجرا نگردند ؛ لذا جلسات کارگروه اجتماعی در طول سال 98 به خوبی برگزار می گردد و هریک از ادارات نسبت به انجام وظایف محوله به خوبی عمل می گردد که جای تقدیر و تشکر دارد ، در این زمینه یکی از اداراتی که تلاش مضاعف نمود اداره بهزیستی می باشد که نیاز به همکاری سایر ادارات با بهزیستی می باشد تا نسبت به انجام مصوبات اقدامات بیشتری نماید .

معاون فرماندار بیان داشت : ما به عنوان متولی امور در سطح شهرستان و نماینده عالی دولت نیاز به ارائه گزارش از سوی ادارات و دستگاههای عضو جلسات و کارگروه ها هستیم تا نتیجه اقدامات را برای بررسی عملکرد به استان ارسال نمائیم ، در این زمینه همه ادارات نسبت به ارسال عملکرد خود به صورت مکتوب با فرمانداری می توانند کمک شایانی در این زمینه بنمایند .

قدرت ا... نائیج نژاد گفت : فرمانداری هماهنگی کننده با سایر دستگاههای اجرایی می باشد و باید گزارش کتبی از ادارات داشته باشد تا بتوان جلسات را برگزار نماید و جهت رفع مشکلات سطح شهرستان اقدام نماید و دستگاههای اجرایی نسبت به همکاری با ادارات بهزیستی و کمیته امداد اقدامات لازم را بعمل آورد و نقش این دو اداره جلوگیری از آسیب های اجتماعی و بروز هرگونه مشکل از سوی افراد آسیب دیده می باشد را بر عهده دارند .

این مسئول بیان کرد : برای مقابله با هرگونه آسیب اجتماعی که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازد باید تمام تلاش خود را به کار گیری و دستگاهها هدف باید مسئولیت پذیر باشند و محلات هدف را مورد مطالعه و پیگیری قرار دهند تا در زمینه ایجاد فرهنگ اجتماعی گام مثبتی برداشت .

درادامه هریک از ادارات حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه دادند .

اشتراک گذاری