En امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

جلسه گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مدیران شهرستانی ـ 11 خرداد 99 .

کد خبر : 93118 11 خرداد 1399
پ

جلسه گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مدیران شهرستانی ـ 11 خرداد 99 . ‎

 

جلسه گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مدیران شهرستانی ـ 11 خرداد 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و تسلیت ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهارداشت : با عنایت به ایام 14 و 15 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که هرساله جهت ارج نهادن به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ، مراسم گرامیداشت آن حضرت در سراسر کشور عزیزمان ایران اسلامی برگزار می گردد ، لذا باتوجه به شیوع بیماری کرونا ، مراسمات در سراسر کشور لغو گردید که این امر موجب گردید که یاد و نام امام خمینی (ره) به صورت ویژه گرامی داشته شود و در این ارتباط همه ادارات و نهادها با نصب تمثال مبارک آن حضرت و فضاسازی سردرب ادارات و شهرداریها نسبت به فضاسازی سطح شهر و نصب المان یادبود اقدام نمایند .

این مسئول بیان داشت : یاد و نام و راه امام همواره در طول تاریخ 40 ساله انقلاب به خوبی درخشیده و می درخشد ، لذا باتوجه به مشکلات بوجود آمده در رابطه با بیماری کرونا کلیه مراسمات سالگرد ارتحال لغو گردید ، لذا در زمینه فضاسازی سطح شهر وادارات همه باید دست به دست هم بدهیم تا یاد و نام امام زنده و جاوید بماند .

معاون فرماندار گفت : پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) باتوجه به سختی و مشقت های متعددی که پیش روی آن حضرت بود با رهبری مدبرانه توانست رژیم طاغوت و دشمنان قسم خورده را از کشور بیرون براند و دستشان را از کشور کوتاه نماید ، 14 خرداد روز تاریخی است که وظیفه همه ملت ایران است که رحلت امام خمینی (ره) را ارج نهاده و گرامی بداریم .

قدرت ا... نائیج نژاد افزود : امام نقش مهمی در پیروی انقلاب و جنگ هشت ساله داشت ، و با تشکیل بسیج و سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ، تجاوز ددمنشانه دشمنان متخاصم را خنثی نماید ، ما برخود فرض می دانیم وامسال باتوجه به شرایط موجود می توانیم انجام دهیم آذین بندی سطح شهر و ادارات و محلات و روستاها می باشد که نیاز به همکاری همه جانبه شهرداریها ـ ادارات ـ بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی می باشدو برای حفظ ارزشها باید کار ارزشی در سطح شهرستان انجام دهیم و سازمان تبلیغات با استفاده از ظرفیت امامان جماعت مساجد و پایگاههای مقاومت در سطح شهر و بخشداران با استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستاها اقدام نمایند و همچنین در درج سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ مکاتبات اداری می تواند گام مثبتی در این زمینه برداشت .

معاون فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت : باتوجه به پروتکل بهداشتی پیاده روی ارتحال حضرت امام (ره) نخواهیم داشت و ادارات نسبت به انجام وظایف خود اقدام نمایند و اداره مخابرات نسبت به پخش پیام صوتی تسلیت رحلت حضرت امام خمینی (ره) اقدام نمایند و اداره ارشاد با استفاده از ظرفیت فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به مردم در رابطه با ایام 14 و 15 خرداد اقدام نمایند .

در ادامه هریک از حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه دادند .

اشتراک گذاری