امروز : 5 اردیبهشت 1403

جلسه برسی مشکلات روستای زنگیشامحله

جلسه برسی مشکلات روستای زنگیشامحله

کد خبر : 93120 11 خرداد 1399اخبار تنکابن
پ

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در جلسه بررسی مشکلات روستای زنگیشامحله که با حضور اعضای شورا و دهیار این روستا و برخی از روسای دستگاه های اجرایی برگزار شد گفت : اگر بازدید ها هدفمند و پیگیری ها مستمر باشد برگزاری چنین جلساتی می تواند نتیجه بخش باشد. ‎

سید امیر حسینی جو با بیان اینکه یک گروه خوب در حوزه معاونت در فرمانداری ویژه شکل گرفته است افزود: روستای زنگیشامحله با مشکلاتی مواجه است که از مهمترین آنها راه دسترسی است و باید تعریض این محور در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
وی اظهار داشت: در این محور تردد خودروها بسیار زیاد است و شاهد بار ترافیکی سنگینی در این مسیر هستیم که باید همه دستگاه ها کمک کنند تا تعریض آن هر چه سریعتر انجام شود.
بعد از سیل ۹۷ اعتبارات خوبی گرفتیم اما سیل فروردین ماه ۹۸ که در کشور روی داد باعث شد تاادامه تخصیص اعتبارات کمی محدود شود.
در حال حاضر ساخت سه سد سرشاخه گیر در دستور کار قرار دارد که نقش قابل توجهی در کنترل سیلاب ها خواهد داشت.
دولت وظیفه تامین خدمات زیرساختی را دارد و اگر در گذشته این اتفاق نیافتاد اکنون با تغییر نگاه ها این کار در حال انجام است.
باید برای مشکلات راهکار ارایه دهیم تا مردم دچار اضطراب و نگرانی نشوند.
در مورد مشاغل خانگی مانند نگهداری دام نیز باید محیط زیست نظر بدهد تا مشکلات کمتری را در این زمینه شاهد باشیم .
زنگیشامحله بافت متراکم مسکونی دارد و نباید برخی شغل ها آرامش مردم را سلب نماید.
مصرف آب شهرستان تنکابن با جمعیت ۱۷۰ هزار نفری با یک شهرستان یک میلیون نفری برابری می کند و بنابراین باید این مصرف مدیریت شود تا همگان از این نعمت الهی بهره مند شوند.
🔰روابط عمومی فرمانداری ویژه تنکابن

اشتراک گذاری
پیوند ها