امروز : 1 اردیبهشت 1403

بازدید از روستای کاوه ملک

بازدید از روستای کاوه ملک

کد خبر : 93121 11 خرداد 1399اخبار تنکابن
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه تنکابن حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در روز یکشنبه مورخ ۹۹/۳/۱۱از روستای کاوه ملک در راستای پیگیری موضوعات عمرانی روستای مذکور بازدید و ضمن تقدیر و تشکر از همراهی معاونین سیاسی و اجتماعی و عمرانی فرمانداری و روسای ادارات آبفا ،امور آب، برق ،راهداری،منابع طبیعی ،گاز و محیط زیست ... اظهار داشت: ‎

اساس کار فرمانداری ،انجام تعهدات با لحاظ اولویت وآنچه نگرانی بنده را بهمراه دارد ، قصور در مقابل مردم است ،نه از تشویق کسی غره میشویم و نه ازانتقاد ناراحت.
وی در ادامه تصریح نمود: خط قرمز دولت ، حفظ منابع طبیعی است و کسی حق دخل و تصرف در میراث آیندگان را ندارد.
وی در ادامه به لزوم تسریع در انجام پروژه های عمرانی روستای کاوه ملک با اولویت برق ،گاز و سپس راه و آب شرب اشاره نموده و دستور پیگیری اجرای پروژه ها و اعلام نتایج پیشرفت ها بصورت هفتگی را داد.
حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در پایان ضمن تاکید بر حفظ طبیعت به پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با همکاری دهیاران و شوراها ،به توسعه گردشگری و بومگردی بعنوان منابع در آمد پایدار روستایی اشاره نمود.
فرماندار تنکابن با بیان تسلیت رحلت حضرت امام (ره) ،اظهار داشت: امید است با سرلوحه قرار دادن رفتار و منش و معنویت آن امام عزیز، به مردم خدمت رسانی نموده و نگرانی ها را کاهش دهیم .

اشتراک گذاری
پیوند ها