امروز : 7 اردیبهشت 1403

توحیدی مقدم در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی:

فضای مجازی و استفاده بهینه از ظرفیت کتابخانه ها

کد خبر : 93133 17 خرداد 1399
پ

فرماندار نکا: وجود فناوری های جدید و گسترش شبکه های مجازی، ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت کتابخانه ها جهت تشویق شهروندان به مطالعه کتابها. ‎

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار شهرستان نکا در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی با اشاره به راه رسیدن به دانایی، کتاب خواندن است بیان داشت: ایجاد روش های جدید و جلب شهروندان به کتابخانه و اجرای برنامه های فرهنگی در بین کودکان ،دانش آموزان و نوجوانان، از اقدامات مهم در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا بر نقش مهم نظام آموزشی در ترویج کتابخوانی اشاره کرد و اظهار داشت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از سنین پایین در کودکان نهادینه شود؛ مدارس به سمت و سویی بروند که دانش آموزان را برای مطالعه کتاب های غیر درسی ترغیب کنند.

توحیدی مقدم افزود: وجود فناوری های جدید و گسترش شبکه های مجازی، استفاده بهینه از ظرفیت کتابخانه ها جهت تشویق شهروندان به مطالعه کتابها ضرورت دارد، برای رسیدن به سطح استاندارد مطالعه، همت همگانی می طلبد.

سرکار خانم جعفری رئیس کتابخانه عمومی نکا نیز در این جلسه از برگزاری جشنواره رضوی بدلیل شرایط ویروس کرونا بصورت مجازی خبر داد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس