En امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه ستاد تسهیلات سفر

جلسه ستاد تسهیلات سفر تابستان

کد خبر : 93145 12 خرداد 1399
پ

جلسه ستاد تسهیلات سفر به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مسئولین شهرستانی 12 خرداد 99 برگزار گردید . ‎

 

جلسه ستاد تسهیلات سفر به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مسئولین شهرستانی 12 خرداد 99 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت : باتوجه به مصوبات جلسات سال 98 ، و تعیین 8 کمیته در جهت پیشبرد ستاد تسهیلات سفر در نظر گرفته شدند که باید در زمینه گردشگری و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران فعالیت می کنند .

این مسئول در ادامه افزود : تعداد 180 نوع از تأسیسات گردشگری درشهرستان آمل دارای پروانه می باشند و با تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد برای بهبود و رفاه حال شهروندان و مسافران و گردشگران باید بیش از پیش به فعالیت خود ادامه دهد .

معاون سیاسی و اجتماعی گفت : با توجه به شروع فصل تابستان و همچنین شیوع بیماری کرونا ادارات و دستگاههای ذیربط نسبت به بازرسی و سرکشی از رستورانها و چلوکبابیهای بین راهی و اماکنی که در تهیه پخت و فروش اغذیه تلاش می کنند در جهت رعایت بهداشت و ارائه سرویس مناسب به مسافران و گردشگران اقدام و نتیجه را به جلسه آینده اعلام نمایند .

وی افزود : باتوجه به شیوع بیماری کرونا ، در طول ایام نوروز مسافران و گردشگران موفق نشدند تا به تعطیلات و مسافرت بروند ، اما در فصل تابستان با توجه به کاهش بیماری ، میهمانان و مسافران جهت استفاده از مواهب خدادادی شمال کشور به این مناطق می آیند که نیاز به مدیریت صحیح در جهت ارائه خدمات به آنها باید از سوی مکانهای تفریحی و گردشگری باید از سوی دستگاههای اجرایی انجام شود تا مشکلی برای مردم بوجود نیاید .

در ادامه هریک از ادارات حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه دادند .

اشتراک گذاری