En امروز : 22 اردیبهشت 1403

جلسه جمع آوری سگهای بلاصاحب

جلسه جمع آوری سگهای بلاصاحب

کد خبر : 93147 12 خرداد 1399
پ

جلسه جمع آوری سگهای بلاصاحب به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی 12 خرداد 99 : ‎

 

جلسه جمع آوری سگهای بلاصاحب به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی 12 خرداد 99 :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و تسلیت ایام ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت : باتوجه به مصوبات جلسه قبلی و همچنین دستور کار جلسه در رابطه با جمع آوری سگهای بلاصاحب که یکی از معظلات و مشکلات پیش روی شهروندان می باشد و هراز چندگاهی مشکلاتی را برای عبور و مرور شهروندان به وجود می آورد باتوجه به فرصت یک هفته ای که برای تجهیز مکان جدید به شهرداری داده شد و بازدید بعمل آمده شهرداری نسبت به تهیه مکان اقداماتی انجام داده که هنوز تکمیل نشده که نیاز به سرعت عمل در تجهیز مکان فوق دارد و باتوجه به نقاط ضعف در جمع آوری سگهای بلاصاحب دستگاههای مربوطه باید دقت بیشتری در این زمینه انجام دهند .

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری گفت : باتوجه به اینکه تعدادی از سگهای بلاصاحب که جمع آوری شده با مدیریت اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان و دیگر دستگاههای مربوطه نسبت به جداسازی سگهای سالم از بیمار و درمان سگهای بیمار اقدامات لازم را بعمل آورند تا بیماریهای واگیردار بین انسان و دام شیوع پیدا نکند .

قدرت ا... نائیج نژاد بیان کرد : ادارات ذیربط نسبت به جمع آوری سگهای بلاصاحب اقدام و همچنین بخشداران با همکاری شهرداران بخش ها کارگروه سلامت را در سطح بخش برگزار تا راه حلهای مناسب در زمینه جمع آوری سگهای بلاصاحب بدست آورند تا همه آحاد  مردم احساس امنیت و آرامش نمایند .

وی گفت : باتوجه به پیشنهاد شهرداری آمل مبنی بر تهیه مکان جدید جهت نگهداری و جمع آوری سگهای بلاصاحب در نظر گرفته شده ، با بازدید از مکان جدید و گزارش به فرماندار در صورت تأیید مکان جدید ، شهرداری در اسرع وقت نسبت به تجهیز و راه اندازی مکان جدید اقدام نماید و ادارات ذیربط نیز همکاریهای لازم را در این زمینه با شهرداری داشته باشند .

در ادامه هریک از حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه دادند .

اشتراک گذاری