امروز : 30 فروردین 1403

پیام تسلیت بمناسبت رحلت امام خمینی (ره)

پیام تسلیت بمناسبت رحلت امام خمینی (ره)

کد خبر : 93194 14 خرداد 1399اخبار تنکابن
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه تنکابن سید امیرحسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم مردم ایران بویژه مردم شریف شهرستان تنکابن تسلیت گفت : ‎

متن پیام ایشان به بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
▪️۱۴ خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فرو ریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.
۱۵ خرداد نیز از جنس همان مجاهدت هایی است که نقطه آغازی برای به بار نشستن خواست و اراده مردم ایران شد و از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد. خون فرزندان ایران در ۱۵خرداد سرآغازی برای سرودن شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد.
تاثیر امواج خروشان انقلاب رهایی‌بخش و اسلامی امام راحل ، اکنون مرزهای بیکران انقلاب اسلامی را درنوردیده و در منطقه و جهان اسلام، موجی از آگاهی و بیداری را پدید آورده است که ملل آزاده کشورهای مسلمان با الگو قرار دادن روح آزادی خواهی این پیر فرزانه و با اتکا به توفیق الهی، زنجیرهای سلطه جهانخواران را پاره کرده و به سوی آزادی، هویت و استقلال پرمی‌گشایند.
اکنون یاد امام(ره)، امیدبخش و چراغ اندیشه و روشِ امام(ره)، باید روشنگر مسیر حرکت باشد و به فرمایش مقام معظم رهبری: «یاد امام امیدبخش است. این یاد را باید زنده نگه داشت و راه امام و خط امام و انگشت اشاره امام و نشانه هایی را که امام برای پیمودن این راه قرار داده است باید قدر دانست.» 
اینجانب سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم انقلابی شهرستان تنکابن تسلیت عرض مینمایم.عزت و سربلندی ایران اسلامی عزیز را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی از خداوند متعال مسئلت دارم
سید امیرحسینی جو
معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن

اشتراک گذاری
پیوند ها