امروز : 5 اردیبهشت 1403

فرماندار محمودآباد :

آب بندان ها فرصتی برای اشتغال و توسعه روستایی

کد خبر : 93206 12 خرداد 1399
پ

شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد : سرمایه گذاری در آب بندان راهی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه روستاها به شمار میرود. ‎

جلسه توسعه گردشگری روستایی با موضوع آب بندان ها ظهر امروز به ریاست علیرضا شریعت  فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران و روح الله علیزاده نماینده اداره کل امور روستایی استانداری مازندران و  صدیقه حق شناس معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و رنجبر  بخشدار مرکزی و هاشمی بخشدار سرخ رود در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه با اشاره به اینکه گردشگری مهم ترین مولفه شهرهای ساحلی مازندران جهت دست یابی به توسعه است گفت:  حیف است که سرمایه گذاری در این شهرها فقط به ویلا سازی محدود شود .  علیرضا شریعت افزود:  محمودآباد از بیشترین خط ساحلی مازندران به طول ۳۳ کیلومتر ، آب بندان های  فراوان ، پارک جنگلی زیبا و اراضی وسیع جهت ایجاد تاسیسات گردشگری برخوردار است اما هنوز نتوانسته از این ظرفیت به اندازه مناسب در صنعت گردشگری استفاده کند.

 

وی آب بندان ها را یکی از ویژگی های منحصر به فرد شهرهای شمال دانست و افزود: استفاده از آب بندان ها می تواند گامی موثر برای حرکت  این شهرستان به سمت گردشگری و  صنعت توریسم باشد.

فرماندار محمودآباد  با بیان اینکه استفاده گردشگری از آب بندان سبب ایجاد اشتغال پایدار  برای افراد روستا خواهد شد افزود: سرمایه گذاری در آب بندان ها سبب جلوگیری از هدر رفت آب آب بندان ، جلوگیری از آسیب دیدن زمین های کشاورزی می شود .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری