امروز : 1 اردیبهشت 1403

به مناسبت هفته محیط زیست صورت گرفت

تجلیل از محیط بانان و همیاران محیط زیست در پارک دشت ناز

کد خبر : 93216 17 خرداد 1399
پ

فرماندار میاندورود در مراسم تجلیل از همیاران محیط زیست بیان کرد:توسعه صنعتی بدون نگاه زیست محیطی بی فایده است و توسعه پایدارحاصل نخواهد شد ‎



به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود،صبح امروز در راستای گرامیداشت هفته محیط زیست از محیط بانان و همیاران محیط زیست در پارک حیات وحش دشت ناز گهرباران با حضور منفردی فرماندار میاندرود ،سورکی آزاد بخشدار گهرباران و فعالان زیست محیطی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تجلیل و قدردانی شد..

فرماندار میاندرود در این مراسم عنوان کرد: کسانی که در استان‌های کویری زندگی می‌کنند قدر طبیعت زیبای مازندران را می دانند، ولی بعضا خودخواهی و نگاه مالی بعضی ها موجب از بین رفتن طبیعت زیبای مازندران و آسیب رساندن به نسل فعلی و آینده می شود.
وی در ادامه تاکید کرد:خداوندی که طبیعت زیبا را به ما عنایت کرد،انشالله این توفیق را به ما عطا کند تا در حفظ محیط زیست با محیط بانان همکاری لازم را داشته باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود اظهار داشت:حفاظت از محیط زیست وظیفه دینی ماست و حفظ و حراست از آن هم عبادت است و هم طاعت است.
نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود ،در ادامه گفت: چون این کار از روی خیرخواهی انجام میشود عبادت محسوب می شود و همین که علمای زیادی از جمله آیت‌الله جوادی آملی کتابی تخصصی در این زمینه دارد توصیه بسیار کردند.
حسین منفردی با بیان اینکه ارتباط پیوسته و کارآمدی باید در محیط زیست برقرار باشد، خاطر نشان کرد:هم باید چرخ کارخانه و اقتصاد بچرخد و محیط زیست حفظ شود و اگر صنعتی شویم ولی محیط زیست را نابود کنیم فایده ندارد.
و ی در ادامه گفت: اگر فقط به توسعه صنعتی فکر کنیم و محیط زیست نادیده گرفته شود به توسعه پایدار نخواهیم رسید.

فرماندار میاندرود گفت: محیط زیست مثل مادر بر گردن ما حق دارد و ما باید برای حفظ محیط زیست کار فرهنگی انجام شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها