امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان بابل در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم این شهرستان گفت:

برنامه ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن فاصله بین دولت و مردم کاهش می یابد.

کد خبر : 93385 21 خرداد 1399
پ

صبح روز سه شنبه 20خرداد99 طبق روال هفتگی برنامه ملاقات مردمی، دیدار چهره به چهره قربانعلی ولی زاده،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با مردم این شهرستان برگزار شد؛ در این دیدار ابراهیمی، معاون عمرانی فرماندار و حاج اسماعیلی، بخشدار مرکزی بابل نیز حضور داشتند... ‎

 

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری، مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه این شهرستان بابل ، صبح روز سه شنبه 20خرداد99 طبق روال هفتگی برنامه ملاقات مردمی، دیدار چهره به چهره فرماندار بابل با مردم شهرستان برگزار کرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از مردم شهرستان بابل برگزار شد، شهروندان مسائل و مشکلات خود را ابراز داشته و قربانعلی ولی زاده،معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان نیز دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد.

در این ملاقات فرماندار ضمن بررسی مشکلات مردم راهکارهای قانونی را ارائه و موارد را پس از بررسی و کارشناسی برای رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داد.

ولی زاده در حاشیه این دیدارها بیان داشت: شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص خدمت به مردم و حل مشکلات آنان گفت: ‌اساس همین رویکرد ملاقات‌های مردمی به صورت چهره به چهره در دستور کار مجموعه فرمانداری قرار گرفته است و به صورت هفتگی برگزار می شود.

وی بیان داشت: رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم از اولویت های کاری مجموعه فرمانداری و دیگر ادارات است که باید بطور جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

فرماندار بابل خاطر نشان کرد: برنامه ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن فاصله بین دولت و مردم کاهش میابد و دولتمردان باید ارتباط بی واسطه خود را با مردم حفظ کنند.

این مقام مسئول در جلسه ملاقات مردمی این هفته با بیش از40 نفر از شهروندان بابلی دیدار و مشکلات آنان را بررسی نمود.

گفتنی است جلسه هفتگی ملاقات مردمی فرمانداربابل روزهای سه شنبه در محل فرمانداری برگزار می‌شود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها