امروز : 7 اردیبهشت 1403

صادرات روزانه هلو و شلیل از میاندورود به کشورهای حاشیه دریای خزر

صادرات ۵۰۰ تنی هلو به روسیه در مرحله اول

کد خبر : 93390 21 خرداد 1399
پ

فرماتدار میاندورود از بازدید از سورتینگ بازرگانی احمدزاده بیان کرد:آموزش تولید محصول باکیفیت و بسته بندی مناسب به باغداران عامل اصلی د محصول مورد پسند بازارهای کشور همسایه می شود ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، حسین منفردیفرماندار میاندورود با همراهی مدیران ادارات جهاد کشاورزی، صمت ،شبکه بهداشت و غله با حضور در سورتینگ بازرگانی احمدزاده از روند صادرات هلو به مقصد روسیه بازدید کرد.  
🔹 فرماندار میاندورود با بیان اینکه بازارهای کشورهای حوزه  دریای خزر فرصت مناسبی برای محصولات مازندران است ،تصریح کرد:با آموزش صحیح و تولید محصول با کیفیت و بهداشتی  و بسته بندی مناسب میتوان در بازار کشورهای همسایه فروش خوبی به دست آورد.

منفردی خاطر نشان کرد:جهت توسعه صادرات باید موانع تولیدکنندگان برطرف شود و مشوق های مناسبی برای صادرکنندگان در نظر گرفته شود.

 علوی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان، در این بازدید از  صادرات ۷۰ تنی هلو از باغات میاندورود به مقصد کشورهای حاشیه دریای خزر خبر داد.
پیش بینی می شود مقدار ۵۰۰ تن هلو در مرحله اول از سورتینگهای میاندورود به مقصد روسیه صادرات شود.
بالا رفتن دانش باغداری و تولید میوه با کیفیت و بسته بندی مناسبت موجب بازار پسندی میوه در بازارهای کشورهای دیگر و بالارفتن صادرات و ارز آوری می شود.
سه شنبه ۹۸/۳/۲۰

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها