امروز : 20 اردیبهشت 1403

فرماندار میاندورود:همه دستگاهها پشتیبان آموزش و پرورش در ترویج علم هستند

منفردی بیان کرد: توسه پایدار در جامعه بر اساس پژوهش توسعه محور در آموزش و پرورش است

کد خبر : 93542 27 خرداد 1399
پ

حسین منفردی فرماندار میاندورود در جلسه اقماری مدیران آموزش و پرورش عنوان کرد:فرهنگیان ما با معلمان سراسر دنیا ارتباط بگیرند و تبادل اطلاعات و تجربیات داشته باشند ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، جلسه اقماری مدیران آموزش و پرورش محور یک استان با حضور منفردی فرماندار شهرستان میاندورود و سعدی‌پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران و مدیران آموزش و پرورش شهرستانهای محور یک استان به میزبانی اداره آموزش و پرورش میاندورود برگزار شد. 
🔹فرماندار میاندورود در این جلسه عنوان کرد:همه دستگاهها پشتیبان اموزش و پروررش هستند.
منفردی خاطر نشان کرد:توسع به دست نمی آید مگر اندیشه توسعه محور داشته باشیم و اندیشه توسعه محور هم فقط با مدیران توسعه طلب و اموزش توسعه محور میسر خواهد شد.
🔹رئیس شورای آموزش و پرورش میاندورود با بیان اینکه آموزش و پرورش سه وظیفه براساس ابعاد توسعه دارد؛تصریح کرد: توزیع علم یا همان آموزش ،تولید علم و ایجاد مهارت اموزشی از وظایف توسعه محور اموزش و پرورش می باشد.
منفردی در ادامه بیان کرد:آموزش صرفا انتقال داده ها نیست بلکه آموزش چگونه اندیشیدن است.
وی بیان اینکه دنیا در حال رقابت در زمینه توسعه و پژوهش است،تاکید کرد:برای رسیدن به توسعه بایدبه دانش پزوهش روز دنیا مسلط باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن اشاره به اینکه علم و دانش مرز ندارد، اذعان داشت:فرهنگیان ما با معلمان سراسر دنیا ارتباط پژوهشی برقرار کنند و تبادل اطلاعات کنند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها