En امروز : 10 فروردین 1403

اولین جلسه کمیته اصلاح ساختار،فرآیندها و فناوریهای مدیریتی

کد خبر : 93593 31 خرداد 1399
پ

دراین جلسه که باحضور اعضای کمیته اصلاح ساختار،فرآیندها و فناوریهای مدیریتی به منظور بحث و بررسی در خصوص الکترونیکی کردن خدمات میز خدمت استانداری و همچنین گزارش احصا مستندسازی خدمات فرآیندهای فرمانداریهای سراسر کشور برگزارشد : ‎

اولین جلسه کمیته اصلاح ساختار،فرآیندها و فناوریهای مدیریتی مورخ 18/3/1399به ریاست قاسمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی،نوسازی و تحول اداری استانداری  برگزار شد .

دراین جلسه که باحضور اعضای کمیته اصلاح ساختار،فرآیندها و فناوریهای مدیریتی به منظور بحث و بررسی در خصوص الکترونیکی کردن خدمات میز خدمت استانداری و همچنین گزارش احصا مستندسازی خدمات فرآیندهای فرمانداریهای سراسر کشور برگزارشد : 

قاسمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری  استانداری و دبیر کمیته اظهارداشتند:فلسفه وجودی میز خدمت که در سال 96 از سوی دولت به استانها ابلاغ گردید در سال 97 در مجموعه استانداری ابتدا به صورت میز خدمت حضوری و سپس به صورت الکترونیکی عملیاتی گردید

 وی  همچنین  با اشاره به اینکه میز خدمت حضوری استانداری به طور کامل راه اندازی شده است اظهار امیدواری کرد که با پیگیری و جدیت میز خدمت الکترونیکی هم راه اندازی تا مشکلات یا نقایض احتمالی برطرف و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

در ادامه در خصوص مزایای راه اندازی میز خدمت الکترونیکی استانداری بیان داشتند :تسهیل خدمات رسانی،تکریم ارباب رجوع،ارتقای سطح رضایتمندی مردم و افزایش میزان اعتماد آنها به دستگاههای اجرایی یکی از اهداف راه اندازی میز خدمت الکترونیک است که در این راستا باید فرآیندها را به سمت الکترونیکی کردن پیش ببریم و ارتباط فیزیکی و حضوری شهروندان را کاهش دهیم.

قاسمی همچنین خاطر نشان کرد:کاهش چرخه زمان رسیدگی و انجام درخواست ها از نخستین تماس مراجعان به میز خدمت مدیریت و کنترل اثر بخش امکانات فناوری اطلاعات و ارتقای مدیریت پیشگیرانه مسائل و رویدادهایی که تعداد درخواست آنها از سوی کاربران و مراجعان بالا است از دیگر مزایای میز خدمت الکترونیک به شمار می رود.

در پایان قاسمی پس از شنیدن دیدگاهها و نظرات اعضا درباره راه اندازی دموی سامانه میز خدمت الکترونیک با تلاش و پیگیری دفتر مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری خبر داد و گفت:پیگیری ها لازم برای الکترونیکی کردن خدماتی که قابلیت الکترونیکی شدن در میز خدمت را دارند برای سهولت در پیگیری در خواست ها و مشکلات مردم با همکاری دفتر برنامه ریزی،نوسازی و تحول اداری و دفتر مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت در دستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی لازم برای استقرار میز خدمت الکترونیک انجام شده است و دموی سامانه میز خدمت الکترونیک در دست آزمایش و تست قرار دارد.

 

اشتراک گذاری