امروز : 30 فروردین 1403

جلسه شورای اداری میاندورود با حضور نمایندگان مجلس

زارعی:هر مدیر در مسئله مرتبط با خود باید پاسخگو باشند

کد خبر : 94613 1 تیر 1399
پ

علی بابایی کارنامی در جلسه شورای اداری میاندورود بیان کرد: جمعیت میاندورود در حالت شناور شاید به 300 هزار نفر هم برسد، میاندورود نیازمند یک مرکز درمانی است ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود،جلسه شورای اداری میاندورود با حضور زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان محترم مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و با حضور امام جمعه و فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی واعضای شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی برگزار شد.

محسن زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان کرد: همه ما در هر جایگاهی باید سلسله مراتب اداری رارعایت کنیم و به درستی به مردم پاسخگو باشیم
وی در ادامه اظهار داشت: پاسخگویی و پیگیری برخی از فعالیتهابر عهده رئیس اداره است نه نمایندگان.

زارعی با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات مردم درزمینه های مختلف و تلاش برای رفع آن افزود: ویژگی کارجهادی آن است که آنقدر پیگیر شویم تا مشکل رفع شود.
وی گفت: دربسیاری از کارگروهها ضعیف عمل می کنیم ده سال ازعمر شهرستان می گذرد اما به جایگاه واقعی خود دست نیافت.
زارعی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید گفت: رشد و توسعه اقتصادی ایجاد فضای کسب و کار و رونق است و باید به معنای واقعی جهش تولید در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت وگردشگری فعال شود.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی و گارگاهها کاری جهادی است،تصریح کرد:حاصلخیزی خاک دارای مزیت فراوان است و استفاده از این ظرفیت باید در کارگروهای مختلف بررسی شود.

زارعی ادامه داد: فضای شهرک صنعتی 25هکتار بود و اکنون 30هکتار نیز تملک و به فضای قبلی اضافه شد.
وی تاکید کرد: این فضا باید در زمینه شهرک صنعتی صنایع تبدیلی کشاورزی فعال شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود با بیان اینکه دهیاران خط مقدم فعالیتهای دولت هستند،تصریح کرد: وظایف تخصصی بعضی از دستگاهها بر عهده دهیاران است.
وی تاکید کرد:دستگاههای اجرایی پاسخگوی شرح وظایف مربوط به خود باشند.

زارعی خاطر نشان کرد:مهمترین ارزیابی عملکرد نیز پاسخگو بودن مدیر است باید از همه ظرفیتها و قابلیت نیروی انسانی و امکانات استفاده کنیم.

علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود  نیز در این جلسه با اشاره به جمعیت 50هزار نفری میاندورود بیان کرد:جمعیت واقعی شهرستان در ایام مختلف به طور شناور شاید به 300هزار نفر هم برسد، لذا در شان این شهرستان نیست که مرکز درمانی نداشته باشد.

عضو کمسیون اجتماعی مجلس بیان کرد : فرهنگ اساس ساختار کشور است باید به این امر توجه شود و دستگاهای فرهنگی دراین زمینه همت کنند.

بابایی تصریح کرد: اگر در گذشته از ظرفیت و پتانسیلها به درستی استفاده و مدیریت میشد اکنون شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم.
علی بابایی در ادامه با بیان اینکه بیکاری و تورم و مشکلات دیگر در جامعه وجود دارد اذعان داشت : تلاشمان این است تا وضعیت موجود را به وضعیت مطلوب درآوریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهنمودهای رهبری درمجلس یازدهم، توجه به اقتصاد و فرهنگ با رویکرد اجتماعی است که تفکر انقلابی و جهادی را می طلبد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها