امروز : 6 اردیبهشت 1403

ولی زاده ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل درسالروز تاسیس نهاد سازمان تبلبیغات اسلامی اعلام کرد:

ظرفیت های علمای دینی ،مداحان و مبلغین عزیز می تواند در سالم نگه داشتن جامعه نقش بسیار موثری خواهد داشت

کد خبر : 94617 1 تیر 1399
پ

بمناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد سازمان تبلبیغات اسلامی،فرماندار و نمایندگان مردم بابل در اداره کل سازمان تبلیغات استان حاضر شده وفرارسیدن سالروز تاسیس این نهاد را تبریک گفتند... ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل،قربانعلی ولی زاده ، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان به اتفاق دکتر کریمی و سردار سعادتی، نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان حاضر شده و با حجت الاسلام والمسلمین شکریان ، مدیر کل سازمان تبلیغات استان و حجت الاسلام علی تبار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بابل  و تنی چند از کارکنان این اداره دیدار و فرارسیدن سالروز تاسیس این نهاد را تبریک گفتند.

 در این دیدارولی زاده # معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در کشور گفت:بامحوریت و شایستگی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان  و با استفاده ظرفیت روحانیون و مبلغین حاضر در شهرستان امور فرهنگی به خوبی در حال پیشبرد است.

وی در بیان اهمیت های این نهاد گفت: همین بس که این نهاد مقدس زیر نظر مقام معظم رهبری و هدایت های معظم له اداره می شود.

فرماندار بابل اعلام کرد:با توجه به عملکرد دشمنان قسم خورده نظام با بوجود آوردن حیله های متفاوت در برافکندن نظام،باید مبلغین ما با بکارگیری شیوه های نوین و دقیق تبلیغ کارکرد موضوعی داشته و در جذب مخاطبین جدید به خوبی عمل کنند.

ایشان افزودند: ظرفیت های علمای دینی ،مداحان و مبلغین عزیز می تواند در سالم نگه داشتن جامعه نقش بسیار موثری خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل در خصوص تاثیر گذاری نقش مبلغین در جامعه اظهار داشت: باید نقاط آسیب پذیر احصا شده و در کاهش آمار جرم و جنایت گام برداشت.ما باید به جای رفتارهای سلبی از رفتارهای اثباتی و اقناعی استفاده نموده و به بیدار کردن جامعه بپردازیم.

ولی زاده ادامه داد: کسانی که به امر تبلیغ می پردازند باید دارای شجاعت و قاطعیت و دارای سعه صدر و حسن خلق باشند.همه ما باید به سمت بیدار کردن اندیشه های اجتماعی باشیم تا دشمنان در به ضد ارزش تبدیل کردن ارزش های انقلاب ناکام بمانند.

در پایان این مراسم از سرکار خانم رقیه ذاکریان ، از کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها