امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار قائم شهر: رعایت حقوق مصرف کنندگان، مهمترین وظیفه اصناف است

کد خبر : 94681 4 تیر 1399
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور صبح امروز با حضور در اتاق اصناف ضمن تبریک و قدردانی از اصناف شهرستان گفت: رعایت حقوق مصرف کنندگان، مهمترین وظیفه اصناف است. ‎

فرماندار قائم شهر: رعایت حقوق مصرف کنندگان، مهمترین وظیفه اصناف است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور صبح امروز با حضور در اتاق اصناف ضمن تبریک و قدردانی از اصناف شهرستان گفت: رعایت حقوق مصرف کنندگان، مهمترین وظیفه اصناف است.

وی استفاده از روش های جدید در بازاریابی را لازمه فعالیت اصناف دانست و افزود: امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و با توجه به درگیری کشور با ویروس کرونا، اصناف باید بتوانند در فضاهای مجازی کالاهای خود را معرفی کنند و با استفاده از اینترنت آن را به فروش برسانند.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه خدمات ارزنده بازاریان باعث گردید این روز را به نام اصناف نامگذاری کنند، اظهار داشت: اصناف یکی از اقشاری است که نقش اساسی در پیروزی انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی ایفاد کرده است و همواره پشتیبان نظام بوده و هست.

یوسف پور خاطرنشان کرد: یکی از کارهای اساسی که اصناف باید در آن مصمم باشد نظارت بر بازار بوده که به حمدالله در شهرستان قائم شهر بازرسان اتحادیه ها در این زمینه موفق هستند.

در ادامه با اشاره به پی گیری حل مشکلات اصناف در قائم شهر گفت: یکی از مباحث مهم پیگیری و عملی کردن ایجاد شهرک صنفی در شهرستان است که این امر با همراهی دستگاهها اجرایی محقق خواهد شد.
 
در پایان نماینده عالی دولت در شهرستان با اهدای لوح تقدیر از اعضای اتاق اصناف قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، میرزاپور، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و قبادی، رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان، فرماندار قائم شهر را در این دیدار همراهی کردند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها