امروز : 9 فروردین 1403

جلسه شورای ورزش

جلسه شورای ورزش به ریاست سید جعفر رسولی فرماندار ویژه شهرستان آمل

کد خبر : 94686 4 تیر 1399
پ

جلسه شورای ورزش به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی 4 تیر 99 برگزار گردید : ایجاد شور و نشاط در بین جوانان موجب سرزندگی و امید به آینده می گردد . ‎

 

جلسه شورای ورزش به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی 4 تیر 99 برگزار گردید :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، پهلوان رئیس اداره ورزش و دبیر شورای ورزش شهرستان آمل ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ورئیس شورای ورزش شهرستان آمل اظهار داشت : شهرستان آمل در زمینه ورزش همگانی در سطح استان دارای رتبه خوبی است و همچنین در بحث ورزش قهرمانی نیز ورزشکاران خوبی داریم که توانستند در رشته های مختلف مدال کسب نمایند .

رئیس اداره ورزش آمل گفت : باتوجه به تلاش ورزشکاران ، وظیفه مدیران در قبال این قشر از جامعه بسیار حائز اهمیت است که در این زمینه می توان با جذب افراد ورزشکار در ادارات و شرکتها می توان گام مثبتی برداشت .

در ادامه هریک از اعضاء شورای ورزش شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش فرماندار واعضای شورای ورزش در بحث ایجاد سلامت و نشاط در سطح جامعه نکته نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند .

در ادامه سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی وتبریک دهه کرامت و هفته قوه قضائیه اظهار داشت : با تلاش همه مدیران می توانیم گامهای مثبتی در زمینه ورزش برداریم و در این زمینه شورای شهر و شهرداری نیز توانستند نسبت به امر ورزش و شکوفائی و ایجاد شور و نشاط  قدمهایی بردارند .

وی گفت : حضور رؤسا و مدیران ادارات در جلسات شورا بسیار حائز اهمیت است ، باتوجه به اینکه در جلسه شورای ورزش تصمیمات خوبی در زمینه گسترش نشاط و شادابی و ورزش برای افراد جامعه گرفته می شود  می تواند کمک خوبی باشد و در این زمینه رؤسای ادارات باید نقش خود را به خوبی ایفاء نمایند . در بحث ورزش باید از همه ظرفیتها برای پیشرفت اهداف استفاده نمود و ادارات نقش اساسی در برگزاری جلسات دارند که باید حضور فعال داشته باشند .

معاون استاندار بیان داشت : باتوجه به اینکه بعضی از ارگانها و نهادها کارهای بسیار خوبی در امر ورزش انجام می دهند ، سپاه نیز یکی از ارگانهایی است که با استفاده ازظرفیت هایی که دارد در سطح شهر با ایجاد مکانهای ورزشی و سالنهای سرپوشیده کمک خوبی به ورزش نموده است .

سید جعفر رسولی گفت : سپاه نقش مهمی در امر توسعه فضای ورزشی روباز و سالنهای ورزشی دارد وازظرفیت بسیجیان استفاده نموده و بیشتر پایگاهها و نواحی مقاومت شهرستان دارای سالن ورزشی روباز و سرپوشیده هستند که جوانان و نوجوانان در اوقات فراغت در آن ورزش می کنند . شورای شهر و شهرداری با پتانسیل بسیار عالی که دارند توانستند گام مثبتی در امر ورزش در سطح شهرستان بردارند .

معاون استاندار وفرماندار آمل افزود : ورزش همگانی در دستور کار همه مدیران قرار گیرد ، الحمدا... سرانه فضای ورزشی در شهرستان بسیار خوب است وبا حضور مدیران جوان و کارآمد و چهره های ورزشی فضای ورزشی خوبی ایجاد شده است وبا همت مسئولین می توان سرانه فضای ورزشی را بالا برد و تلاش بیشتری انجام داد و مدیران با حضور مستمر در جلسات می توانند کمک بیشتری در این زمینه انجام دهند و آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت فضای ورزشی در سطح مدارس نیز می تواند فرهنگ ورزش را بالا ببرد و برای افرادی که دسترسی به مکانهای ورزشی را ندارند در سطح مدارس کارهایی انجام داد و با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ورزشی گام برداشت .

سید جعفر رسولی بیان کرد : استفاده از ظرفیت نماینده محترم مجلس ـ بخشداران ـ دهیاران و شوراهای اسلامی و توسعه ورزش های همگانی و در اختیار قرار دادن لوازم ورزشی به روستائیان و شهروندان می توان ایجاد شور و نشاط نمود و از فضای شهری باتوجه به اینکه جاده سلامت نیز در دست بررسی می باشد و بعضی از خیابانها و مکانهای ورزشی برای حضور مردم جهت ورزش در نظر گرفت و با تشویق جوانان و نوجوانان و افراد مسن و ترغیب آنها به امر ورزش می توان سلامت جامعه را بالا ببریم .

معاون استاندار در رابطه با ورزش قهرمانی گفت : در بحث ورزش قهرمانی افراد زیادی توانستند در طی چند سال اخیر افتخار بیافرینند که از همین جا از همه این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داشته و آرزوی صحت و سلامت آنها را دارم و تمام نتایجی که در زمینه ورزش برای شهرستان آمل رقم خورد با همت همه مدیران کارآمد بوده است و حمایت از ورزشکاران را به اقتضای زمان باید در دستورکار خود قرار دهیم و ایجاد انگیزه می تواند موفقیت هایی را به دنبال داشته باشد و از حمایت های گروهی و مالی برای ورزشکاران و افتخار آفرینان ایجاد شور و نشاط و انگیزه می گردد و تشویق ورزشکاران در جلسات پشتیبانی شورای ورزش لحاظ گردد و با استفاده از ظرفیت خیرین در امر ورزش بکارگیری نمائیم .

در پایان سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل از تلاش همه مدیران واعضای شورای ورزش که گامهای مثبتی در امر ورزش برداشتند تقدیر و تشکر نمود .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها