امروز : 9 فروردین 1403

جلسه تنظیم بازار

جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست سعید ولایی معاون فرماندار آمل برگزار گردید :

کد خبر : 94692 4 تیر 1399
پ

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آمل با حضور سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل 4 تیر 99 برگزار گردید . ‎

 

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان  آمل با حضور سعید ولایی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان آمل 4 تیر 99 برگزار گردید .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس  از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ضمن تقدیر و تشکر از معاون فرماندار و حضور دیگر مدیران در رابطه با وضعیت بازار و افزایش قیمت ها مطالبی را عنوان کرد .

در ادامه هریک از اعضاء حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه دادند .

در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آمل سعید ولایی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضائیه گفت : تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها ، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

وی بیان داشت : این نشست با هدف بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی جهت تأمین و توزیع اقلام اساسی ، اتخاذ تدابیر و کنترل بازار تشکیل شده مقرر گردید استمرار فعالیت گشت های سیار با هدف حضور محسوس و غیر محسوس بر بازار و برخورد با متخلفین تأکید می گردد و مدیران اتحادیه ها و اصناف و اعضاء ستاد تنظیم بازار باید هدف مشترک در بحث مبارزه با افراد متخلف و گرانفروش را در دستور کار خود قرار دهند تا مشکلات مردم مرتفع گردد .

معاون برنامه ریزی فرمانداری آمل گفت : باتوجه به افزایش نرخ دلار ، موجب گردید که اکثر کالاهای مورد نیاز مردم افزایش قیمت پیدا کنند که در این رابطه فشار بسیار زیادی بر مردم وارد می گردد که نیاز به بازنگری و کمک در این زمینه دارد ، امیدواریم کاهش قیمت و ثبات در بازار بوجود بیاید تا مردم کمتر آسیب ببینند .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها