امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار شهرستان قائم شهر: هیچ وظیفه ای جز خدمت به مردمی که همواره پشتیبان نظام بودن نداریم

کد خبر : 94705 5 تیر 1399
پ

فرماندار قائم شهر در ادامه برنامه در میان مردم در جمع اهالی روستاهای بالالموک، لهمال، کاسگرکلا، پائین لموک و پرچیکلا حضور پیدا کرد ‎

فرماندار شهرستان قائم شهر: هیچ وظیفه ای جز خدمت به مردمی که همواره پشتیبان نظام بودن نداریم

فرماندار قائم شهر در ادامه برنامه در میان مردم در جمع اهالی روستاهای بالالموک، لهمال، کاسگرکلا، پائین لموک و پرچیکلا حضور پیدا کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور به همراه سرپرست بخشدار مرکزی و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در مسجد بالالموک با اهالی، اعضای شورا و دهیاران ۵روستای مذکور دیدار کردند.

فرماندار قائم شهر در ابتدای این مراسم با بیان اینکه یکی از ویژگی های اصلی دولت ها ارتباط مستقیم مردم و مسئولین است، خاطرنشان کرد: معتقدم همین ویژگی عامل رشد، پیشرفت، بالندگی و تداوم نظام  مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه: حضور مسئولین در میان مردم یک وظیفه است که باید به نحو احسن به انجام برسد، گفت: شاید نتوانیم تمامی مشکلات را برطرف کنیم ولی از هیچ کوششی در رفع مشکلات مردم دریغ نکرده و توجه و رسیدگی به حال مردم را وظیفه خود می دانیم.

یوسف پور اخذ سند روستایی و استفاده از تسهیلات مقاوم سازی ساختمان در روستا را مهم توصیف کرد و از اهالی روستاها درخواست کرد در جهت ایمن سازی منازل مسکونی و شناسنامه دار کردن ملک خود تسریع و از فرصت ایجاد شده بصورت مطلوب استفاده نمایند.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه دیدار با دهیار، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستا فرصت خوبی است برای تشریک مساعی و رفع برخی از تنگناهای موجود، خواستار توجه جدی و حضور مرتب مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در میان مردم شد.

وی با اشاره به معضل زباله در روستاها و چگونگی برخورد پیشینیان ما با این مسئله، گفت: باید طرح تفکیک زباله از مبدا را جدی بگیریم و این کار برای اهالی روستا که فضای بیشتری در اختیار دارند بسیار راحت است.

در پایان اعضای شورای روستاهای بالالموک، لهمال، کاسگرکلا، پائین لموک و پرچیکلا مسائل و مشکلات موردنظر را بیان کردند و مدیران دستگاههای اجرایی به فراخور موارد مطرح شده به ارائه توضیحات و برنامه های خود جهت رفع مشکلات پرداختند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها