امروز : 10 فروردین 1403

معارفه رئیس جدید کمیته امداد آمل

با حضور سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل و حجت الاسلام عالیشاه رئیس جدید کمیته امداد آمل معرفی گردید :

کد خبر : 94757 7 تیر 1399
پ

جلسه تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد استان و دیگر مدیران استانی وشهرستانی ـ 7 تیر 99 : ‎

 

جلسه تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد استان و دیگر مدیران استانی وشهرستانی ـ 7 تیر 99 :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ویژه شهرستان آمل و تبریک ایام پیش رو اظهار داشت : با توجه به اینکه سیاست های راهبردی کمیته امداد در بحث توانمندسازی مدیران می باشد ، در همین زمینه از مدیران کارآمد برای پیشبرد اهداف استفاده می گردد ، لذا با عنایت به بازنشستگی جناب آقای قربانی رئیس سابق کمیته امداد ، امروز جناب آقای حبیب ا... قلی پور به عنوان رئیس جدید کمیته امداد آمل معرفی می گردد و از زحمات جناب آقای علی پور که بعنوان سرپرست چند ماهی در خدمت ایشان بودیم نهایت تقدیر و تشکر را داریم .

این مسئول اظهار داشت : هدف از برگزاری این مراسم برای معرفی مدیر جدید استفاده از حمایت های فرماندار و ائمه جمعه شهرستان است ، باتوجه به اینکه از قبل نیز چنین بود فرماندار شهرستان آمل نهایت همکاری و حمایت های همه جانبه را با کمیته امداد آمل داشتند جای تقدیر و تشکر است .

مدیرکل کمیته امداد گفت : باتوجه به اینکه کل اعتباراتی که از سوی مرکز برای کمیته امداد در نظر گرفته می شود 15 الی 20 درصد می باشد و الباقی زحمات را مردم و خیرین متقبل می شوند که انشاءا... بتوانیم در معیت خیرین بزرگوار شهرستان با حمایت فرماندار و ائمه جمعه خدماتی که در شأن مردم آمل است به آنها ارائه نمائیم . در این زمینه تعامل با بخشداران ـ دهیاران ـ شوراهای اسلامی ـ پایگاههای مقاومت در امور محرومین باید به خوبی انجام گردد . باتوجه به اینکه ظرفیت خیرین در شهرستان آمل بسیار بالا است امید است در راستای خدمات رسانی به محرومین گام مثبتی گرفته شود .

در ادامه سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه و تبریک ایام پیش رو اظهار داشت : با عنایت به اینکه مدیر کل کمیته امداد نیز به تازگی انتخاب شدند این پست را به ایشان تبریک عرض می نمایم ، و از زحمات جناب آقای قربانی مدیر قبلی نهایت تقدیر و تشکر را دارم و آرزوی موفقیت برای جناب آقای قلی پور را دارم /

وی بیان داشت : در کمیته امداد جا برای کارکردن وجود دارد و با استفاده از ظرفیت های شهرستان می توان گامهای مثبتی در زمینه خدمات رسانی به قشر محروم جامعه برداشت .

سید جعفر رسولی گفت : باتوجه به اینکه شهرستان آمل جزء سه شهرستان برتر استان در تمام زمینه از قبیل صنعت و تجارت و ... می باشد و  حضور خیرین بزرگوار که در تمام زمینه های حمایت های قابل ملاحظه ای را با مردم و مسئولین از خون نشان می دهند می توان از این ظرفیت به خوبی بهره گرفت .

معاون استاندار افزود : در زمان شیوع بیماری کرونا با حمایت های خیرین توانستیم جزء اولین ها در سطح استان در رابطه با جمع آوری کمک برای تأمین مایحتاج و تجهیزات پزشکی بیمارستانها باشیم ، با حمایت همه جانبه سمن ها ـ دهیاران ـ شوراها ـ بسیجیان ـ مساجد و حتی مردم عزیز وبعضی از گروهها جهادی می توان به کمک محرومین و افراد نیازمند رفت ، در این زمینه مردم آمل ثابت کردند که همواره در کار خیر پیشقدم هستند و در این رابطه کمیته امداد نیز پشتوانه خوبی برای کمک به افراد نیازمند باشد ، یکی از دغدغه های ما در بحث کرونا خانواده های آسیب دیده از این ویروس بودند که با همکاری خیرین و اقشار مختلف مردم و گروهها و سازمانها توانستیم کمک های خوبی به افراد آسیب دیده برسانیم .

در پایان سید جعفر رسولی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ، از زحمات جناب آقای قربانی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی موفقیت برای جناب آقای قلی پور رئیس جدید کمیته امداد آمل را از خداوند متعال خواستار شد .  

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها