امروز : 31 فروردین 1403

جلسه اقتصاد مقاومتی

جلسه اقتصاد مقاومتی به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار 7 تیر برگزار شد .

کد خبر : 94770 7 تیر 1399
پ

جلسه اقتصاد مقاومتی به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی 7 تیر 99 برگزار گردید . ‎

 

جلسه اقتصاد مقاومتی به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی 7 تیر 99  برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و تبریک ایام اظهار داشت : باتوجه به اینکه اولویت اصلی ما در شهرستان بررسی راهکارهای لازم جهت پیشبرد اهداف نظام و دولت می باشد و در این زمینه باتوجه به شعار سال جهش تولید ، همه مدیران نسبت به بررسی سند چشم انداز دولت گام بردارند .

وی بیان داشت : برای رسیدن به نقطه نهایی با کمک مدیران و با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران می توانیم گامهای مثبتی در بخش صنعت و تولید برداشت و اولویت کار مدیران را حضرت آقا فرمودند : یعنی در سال جهت تولید ، موانع و مشکلاتی که موجب می گردد تولید دچار مشکل گردد را مرتفع نمایند تا بتوان در جوی آرام صنعتگران و تولید کنندگان قدم بردارند .

معاون استاندار افزود : سیاست کاری مدیران باید مشخص گردد و باتوجه به داشته هایی که از قبل داریم الگو بگیریم و برای آینده تلاش نمائیم و باتوجه به مشکلات موجود در جامعه ، جمع بندی داشته هایی که داریم با حضور مدیران جهاد در اجرای فرامین نظام می تواند زمینه پیشرفت و تعالی باشد .

سید جعفر رسولی گفت : باتوجه به اینکه در پایان سال باید عملکرد همه دستگاههای اجرایی به استان ارسال گردد و مورد ارزشیابی قرار گیرد ، باید خروجی کار همه مدیران مشخص شود و در زمینه های مختلف در بخش صنعت و کشاورزی و شرکت های دانش بنیان هرگونه مشکلی وجود داشته باشد باید تلاش مصاعف نمود تا تولیدات خوبی داشته باشیم و در بحث صادرات نیز شهرستان آمل در سطح استان رتبه اول را دارد و در همین زمینه نیاز به بازنگری در طرح های زودبازده واشتغال دارد و در همین ارتباط با استفاده از ظرفیت های موجود در سطح شهرستان می توان نتایجی خوبی به دست آورد .

فرماندار ویژه شهرستان آمل بیان نمود : در سال جهش تولید صادرات در شهرستان باید حرف اول را بزند ، وشرکتهایی که در بحث نقدینگی و اشتغال دچار مشکل هستند توسط مدیران شهرستان مورد شناسایی قرار گیرند و به مدیران استانی معرفی گردند تا با استفاده از ظرفیتهای موجود مشکلات آنها مرتفع گردد و شرکت های دانش بنیان در سطح شهرستان بسیار فعال هستند و در زمینه بحث زراعت چوب ، جهاد کشاورزی با همکاری منابع طبیعی و ... نسبت به رشد این صنعت تلاش نمایند و افرادی را که در این زمینه فعالیت می نمایند مورد تشویق قرارگیرند .

در ادامه هریک از مدیران پیشنهادات و طرحهایی که در دست اجرا داشتند را مورد بحث قرار دادند .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها