امروز : 10 فروردین 1403

جلسه عفاف و حجاب

برگزاری جلسه برنامه ریزی هفته عفاف وحجاب با محوریت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

کد خبر : 94793 8 تیر 1399
پ

جلسه برنامه ریزی هفته عفاف و حجاب با محوریت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور بانوان رابط ادارات و نهادهای شهرستان آمل ـ 8 تیر 99 . ‎

جلسه برنامه ریزی هفته عفاف و حجاب با محوریت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور بانوان رابط ادارات و نهادهای شهرستان آمل ـ 8 تیر 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و تبریک ایام اظهار داشت : با توجه  به شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق و به تبع آن حمایت های همه جانبه ها تعدادی از کشورها به کشور عراق جهت شروع و ادامه این جنگ ، موجبات خسارات جبران ناپذیری به کشور عزیزمان ایران گردید و شهداء با نثار خونشان درخت نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند ، لذا باتوجه به موضوع جلسه ستاد عفاف و حجاب با محوریت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، وظیفه هریک از ادارات تعامل با دیگر ادارات بوده و در بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یاد وخاطره شهدای عزیزمان را گرامی بداریم .

وی بیان داشت : تعداد زیادی از کشورها دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی ایران را که به تازگی روی کار آمد ضربه بزنند و در این میان مردم عزیزمان توانستند کارهای بسیار بزرگی انجام دهند و در زمینه عفاف و حجاب نیز کارهای بسیار بزرگی در سطح کشور انجام شد و بانوان در بحث حجاب نیز ثابت کردند که دوشادوش مردان برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران ایستادند .

معاون فرماندار گفت : حاصل اراده ملی و مردمی ایجاد امنیت و آسایش در کشور است که مردم با همکاری مسئولین با عزم و اراده آهنین توانستند کشور را حفظ کنند و در این رابطه بانوان نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد . در چهلمین سالگرد دفاع مقدس هر یک از ادارات به سهم خود در شرایط خاص می توانند برنامه های خود را باتوجه به شیوع بیماری کرونا اعلام نمایند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم یاد و نام شهدای عزیزمان را زنده نگه داریم .

در پایان هریک از حاضرین در جلسه نقطه نظرات و برنامه ها و پیشنهادات خود را برای برنامه های هفته عفاف و حجاب اعلام نمودند . 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها