امروز : 10 فروردین 1403

جلسه شورای آموزش وپرورش بهشهر به ریاست محمد حامدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بهشهربرگزار شد

کد خبر : 94810 8 تیر 1399
پ

حامدی به اهمیت جایگاه خیرین اشاره کردو گفت:باید انگیزه خیرین برای کمک به آموزش و پرورش حفظ شود و جایگاه سودمند آنان در پروژه ها تبیین و به خوبی بیان شود. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر
جلسه شورای آموزش وپرورش بهشهر به ریاست محمد حامدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بهشهربرگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان بهشهر:شوراهای آموزش و پرورش باید به کیفی سازی تصمیم گیری ها در این حوزه کمک کند

در این جلسه که با حضور اعضا برپا شد محمد حامدی معاون فرماندار بهشهر با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش باید به کیفی سازی تصمیم گیری ها در این حوزه کمک کند افزود: اهمیت و کارایی شوراهای آموزش و پرورش در جهت رفع مشکلات این نهاد و استفاده از ظرفیت های مهم استانی و شهرستانی برای رفع آن ؛ برکسی پوشیده نیست.

وی در خصوص تصمیم گیری در زمینه تغییرات شهریه و نرخ سرویس های مدارس گفت:در بخش افزایش شهریه ها و نرخ کرایه سرویس های مدارس باید موضوع تورم و مشکلات معیشتی مردم مد نظر قرار گیرد.

حامدی به اهمیت جایگاه خیرین اشاره کردو گفت:باید انگیزه خیرین برای کمک به آموزش و پرورش حفظ شود و جایگاه سودمند آنان در پروژه ها تبیین و به خوبی بیان شود.

در ادامه این جلسه مدیر آموزش و پرورش بهشهرگفت:آماده سازی مدارس و فضاهای آموزشی برای سال تحصیلی جدید، ثبت نام دانش آموزان و ساماندهی نیروها و نحوه آغاز فعالیت های آموزشی با در نظر گرفتن شرایط کرونا از مهمترین اقداماتی است که برای آن برنامه ریزی می کنیم .

صادق علی بیکی ادامه داد: سه پروژه برای افتتاح در هفته دولت تعریف شده است که اگر طبق برنامه ریزی ها پیش برود و اعتبارات مورد نیاز آن تامین شود این پروژه های آموزشی در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها