امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی

جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندان با حضور معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران

کد خبر : 94826 9 تیر 1399
پ

جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مدیران شهرستانی ـ 9 تیر 99 برگزار گردید . ‎

جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور دیگر مدیران شهرستانی ـ 9 تیر 99 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، امیر نیا رئیس اداره ارشاد گزارشی از عملکرد اداره متبوعه خود را در رابطه با موضوع جلسه بیان داشت وا ظهار نمود : باتوجه به اینکه طرح تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی در دستور کار همه مدیران است و همه باید به آن احترام بگذارند ، ارشاد اسلامی نیز در جهت خدمات دهی به شهروندان در زمینه های گوناگون اقداماتی انجام داد .

وی گفت : باتوجه به شیوع بیماری کرونا در جهت اطلاع رسانی به عموم شهروندان از طریق رسانه و فضای مجازی ، ارشاد اسلامی عملکرد مدیران : شبکه بهداشت ودرمان ـ سازمان های مردم نهاد ـ بسیجیان ـ سپاه و سایر دستگاههای اجرایی را به خوبی به سمع و نظر مردم رساند و نقش مهمی در جهت کنترل بیماری کرونا وعدم حضور شهروندان در محافل و مکانهای عمومی ایفاء نموده است .

در ادامه رئیس مرکز فنی حرفه ای توحید نیز در رابطه با ستاد صیانت از حقوق شهروندی و خدماتی که به دانشجویان در رابطه با موضوع جلسه ارائه نموده و اظهار امیدواری کرد که با کمک سایر ادارات مرتبط می توان خدمات بیشتری در زمینه صیانت از حقوق شهروندی ارائه نمود . 

در ادامه قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و تبریک ایام پیش رو به حاضرین در جلسه اظهار داشت : باتوجه به شیوع بیماری کرونا مردم عزیز آمل با کمک دستگاههای اجرایی و نهادهای مردمی توانستند ویروس منحوس را کنترل کنند و با رعایت پروتکل های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ودرمان اعلام می شد اقدام نمایند .

وی بیان داشت : بیشترین اثربخشی در بحث بیماری کرونا فضای مجازی و رسانه ها بودند که نقش مهمی در این زمینه داشتند و در این زمینه کارهای بسیار خوبی از سوی رسانه ها و ارشاد انجام گردید که جای تقدیر و تشکر دارد .

معاون فرماندار گفت : باتوجه به توضیحات کامل و جامع رؤسای اداره ارشاد و  مرکز فنی و حرفه ای توحید ، یکی از کارهای بسیار مهم در این روزها رعایت پروتکل بهداشتی از سوی دستگاههای اجرایی می باشد که نیاز به استفاده از ماسک توسط کارکنان ادارات و شهروندانی که در ادارات حضور می یابند است و در این زمینه فرمانداری نیر تقریبا چند روزی است که نسبت به استفاده از ماسک را برای تمام کارکنان و کسانیکه وارد فرمانداری می شوند ضروری اعلام نمود و باتوجه به دستورالعمل اجرایی از سوی ریاست محترم جمهوری از 15 تیر تمام کسانیکه در مکانها مسقف حضور می یابند استفاده از ماسک برای آنها لازم و ضرورت می باشد .

نائیج نژاد افزود : باتوجه به اینکه تعدادی از تالارها ـ رستورانها نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام می نمایند بعضی از اینگونه از واحدها اقدام به برگزاری اجرای موسیقی زنده در مکانهای مورد نظر ارائه خدمات می نمایند که ارشاد باید نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشد و مساجد نیز نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی اقدامات لازم را انجام دهند .

در پایان هریک از ادارات حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه دادند .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها