En امروز : 1 اردیبهشت 1403

در جلسه ای به ریاست حسن خیریانپور بررسی شد :

دو پروژه مهم سرمایه گذاری در استان مازندران

کد خبر : 94828 9 تیر 1399
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در خصوص این دو پروژه سرمایه گذاری در استان گفت: یکی از این دو پروژه احداث کارخانه خمیر کاغذ از کاه و کولش در شهرک صنعتی سنگتاب شهرستان سیمرغ است که برای اولین بار در ایران و با سرمایه‌گذاری حدود یکصد میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی حدود یکصد نفر به بهره برداری خواهد رسید . ‎

با حضور حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران طی نشست با عظیمی پور مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا اجرای دو پروژه مهم سرمایه گذاری در شهرستان سیمرغ و قائمشهر مورد بررسی قرار گرفت و تمهیدات لازم جهت امضاء یادداشت تفاهم اندیشیده شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در خصوص این دو پروژه سرمایه گذاری در استان گفت: یکی از این دو پروژه احداث کارخانه خمیر کاغذ از کاه و کولش در شهرک صنعتی سنگتاب شهرستان سیمرغ است که برای اولین بار در ایران و با سرمایه‌گذاری حدود یکصد میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی حدود یکصد نفر به بهره برداری خواهد رسید .

وی افزود: همچنین احداث پروژه گردشگری در شهرستان قائمشهر با سرمایه‌گذاری حدود هفتصد میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی حدود پانصد نفر  نیز مد نظر است.  

گالری تصاویر

اشتراک گذاری