امروز : 7 اردیبهشت 1403

جلسه بررسی پروژه های عمرانی

با حضور دکتر حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی جلسه بررسی پروژه های عمرانی برگزار گردید .

کد خبر : 94873 11 تیر 1399
پ

جلسه بررسی پروژه های عمرانی با حضور دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ـ سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ـ شهرداران و دیگر مدیران شهرستانی ـ 11 تیر 99 . ‎

 

جلسه بررسی پروژه های عمرانی با حضور دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ـ سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ـ شهرداران و دیگر مدیران شهرستانی ـ 11 تیر 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل  :  ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید  ، سید جعفر رسولی معاون استاندار فرماندار ویژه شهرستان آمل با سلام و صلوات به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ـ و شهدای دفاع مقدس و خاصه شهدای 6 بهمن سال 60 آمل و مدافعان حرم و همچنین طول عمر مقام معظم رهبری و دولت خدمتگرار و خسته نباشید و خداقوت به همه مسئولان و دلسوزان به نظام و تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضائیه ، و تشکر و قدردانی از حضور بموقع رؤسای ادارات و خیرمقدم به دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت : باتوجه به اینکه 31 تیرماه پایان سال مالی دستگاههای اجرایی می باشد و بعد از آن جلسه کمیته برنامه ریزی جهت تصویب پروژه های عمرانی سال 99 برگزار می گردد ، لذا باتوجه به اینکه همه مدیران می بایست ابتدا پروژه های نیمه کاره را معرفی نمایند و در صورت عدم پروژه نیمه کار  طرحها و پروژه های جدید را معرفی نمایند با بتوان اعتبارات لازم را تخصیص داد .

معاون استاندار گفت : بیشترین اعتبارات مربوط به اداراتی است که امروز در جلسه حضور دارند می باشد که در این زمینه با استفاده از ظرفیت نماینده محترم در مجلس می توان بهره های بیشتری ببریم که سهم بسزایی در توسعه شهرستان دارند . با توجه به پایان سال مالی وشروع سال جدید 99 ، اعتبارات سال جدید هم افزایی داشته باشیم ، در سال گذشته اعتباراتی که پیش بینی کردیم در کمیته برنامه ریزی سال 98 مطرح گردید مبلغ 62 میلیارد و 713 میلیون تومان بوده که در ارتباط با تخصیص اعتبارات مشکلات مالی وجود داشته و در این رابطه تخصیص باتوجه به پیش بینی انجام نشد و ابلاغ تخصیصی 20 میلیارد تومان بوده است که با تلاش دکتر یوسفیان جذب اعتبارات بسیار مهمی داشتیم  و  امیدواریم جناب آقای دکتر حاجی پور نماینده محترم نیز در بحث اعتبارات ملی نیز موفقیت هایی برای شهرستان به ارمغان بیاورند .

سید جعفر رسولی افزود : باتوجه به اینکه سیاست دولت اجرای پروژه های نیمه کاره شهرستان می باشد ، در جلسه شورای اداری نیز بیان کردم که همه دستگاهها موظفند و کمک کنند و موضوعات را تفکیک کنند وبا اولویت اتمام پروژه های عمرانی نیمه کاره و رضایت مطالبات مردم گام بردارند .

فرماندار آمل بیان داشت : در پروژه راه و شهرسازی ـ شهرداری ـ ورزش و جوانان و آب وفاضلاب روستایی به پروژه های شهری و روستایی اکتفا نکردیم و بودجه ملی را استفاده کنیم و چنین فرصتی را ما داریم ، بطور مثال در سال گذشته اداره راه و شهرسازی که کار بزرگ زیرگذر اکسین ـ دوربرگردان قلعه کش ازظرفیت ملی استفاده نمود این محقق نمی شود مگر با برنامه هایی که ما ارائه خواهیم داد و نماینده محترم نیز پیگیر بودجه ملی برای شهرستان شوند .

سید جعفر رسولی گفت : دوستان در کمیته برنامه ریزی امسال سیاستگزاری دولت در اولویت ها اتمام پروژه های نیمه کاره می باشد و پروژه های جدید در لیست اعتبارات را هم از این ظرفیت با اولویت و اهمیت خودش به انجام برسانند ودر پایان فرماندار آمل از مدیران اجرایی خواست تا خلاصه پروژه ها و برنامه های خود را به فرمانداری تحویل دهند تا در جلسات جمع بندی وبه بهره برداری برسد .

در ادامه دکتر رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ویژه شهرستان آمل و حضور رؤسای ادارات و نهادها در جلسه گفت : باتوجه به اینکه پروژه های عمرانی در دست اجرا بوده و تعدادی از قبل شروع و به صورت نیمه کاره رها شده اند ، باتوجه به سیاستهای پیش رو ابتدا باید پروژه های نیمه کاره و اولویت دار تأمین اعتبار شوند تا مردم خدمات را ببینند و به آینده امیدوار گردند .

نماینده آمل بیان داشت : باتوجه به اینکه  سد هراز بعد از گذشته 10 سال 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در رابطه با بحث پسماند دولت اعتباراتی را از قبل گذاشته و چهار باندن کردن محور هراز باتوجه به بودجه 1000 میلیارد برای اتمام آن مورد نیاز می باشد و ما نیز می دانیم که به این آسانی امکان پذیر نیست که تمام پروژه ها را سرانجام برسانیم ، اما با کمک دولت و شما مدیران و فرماندار عزیز ، امیدواریم بتوانیم پروژه ها را به پایان برسانیم . ما دنبال پروژه های نیمه کاره هستیم و باید به آن سرعت ببخشیم ، من اکثر روستاها رفتم و بر همه امورات اشرافیت کامل دارم و مردم عزیز نیز آگاه هستند ، تنها چیزی که مردم نیاز دارند حضور ما دربین مردم هست ، حداقل امکانات وبودجه هایی که داریم باید برای مردم هزینه کنیم ، باتوجه به اینکه بعضی از مناطق ییلاقی مردم فقط به ماشین آلات جهت تسطیح جاده و خیابانها نیاز دارند تا بتوانند دامهای خود را جابجا نماینده و یا اینکه به کشاورزی بپردازند ، با این وجود هم فرماندار محترم ـ بخشداران و مدیران پای کار بوده و حضور داشته باشند تا به سرعت ما پاسخگوی مردم باشیم ، آنچه در توان داریم در خدمت مردم شهرستان هستیم و انشاءا... با کمک استاندار محترم و دیگر مدیران بتوانیم اعتبارات خوبی را جهت پروژه های عمرانی شهرستان آمل جذب نمائیم .

در ادامه هریک از ادارات پروژه های اولویت دار خود را معرفی و مبالغ مورد نیاز جهت اجرای پروژه ها را اعلام نمودند و فرماندار ویژه شهرستان آمل همکاری همه جانبه جناب آقای دکتر حاجی پور نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران را خواستار شد .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها