En امروز : 1 اردیبهشت 1403

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

هیچ عذری برای کم کاری در مناطق محروم پذیرفته نیست / ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی به منطقه محروم پشتکوه در شهرستان ساری

کد خبر : 94878 11 تیر 1399فرهنگی
پ

مهدی رازجویان، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید به مناطق محروم و دوردست استان توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشند. ‎

مهدی رازجویان در جلسه بررسی مشکلات منطقه پشتکوه شهرستان ساری ، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب جهت حل مشکل آب شرب روستاهای منطقه دوردست پشتکوه ساری اقدام جدی انجام دهد.

وی حل مشکلات راه‌های دسترسی به روستاهای دورافتاده را یکی از اولویت‌های اصلی استان دانست و ادامه داد: اجرای طرح هادی با حفظ بافت روستایی می‌تواند موجب توسعه آن مناطق شود و انتظار می‌رود بنیاد مسکن نسبت به اجرای طرح هادی در روستاهای دوردست و محروم اقدام کند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اجرای طرح‌های گردشگری در روستاهای دورافتاده استان ، افزود: شایسته نیست روستاهای مازندران از حداقل امکانات محروم باشند لذا دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه روستاها همگام شوند.

رازجویان تصریح کرد: پشتکوه یکی از مناطق دوردست شهرستان ساری است که باید به محرومیت آنجا پایان داد.

وی افزود: جهت جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر ، می‌بایست خدمات مناسبی به روستاییان ارائه داد و زمینه کار و معیشت آنان را فراهم آورد.

رازجویان با بیان اینکه شهرداری ساری باید به تعهداتش در منطقه پشتکوه ساری عمل کند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به برطرف کردن مشکلات مربوطه و موجود در منطقه پشتکوه ساری از فردا اقدامات اجرایی را آغاز کنند.

معاون استاندار مازندران ضمن تقدیر از فعالیت قرارگاه‌های جهادی در منطقه پشتکوه ساری بر تسریع گازرسانی به تمام روستاهای این منطقه تاکید کرد و افزود: هیچ عذری برای کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات روستاهای محروم پذیرفتنی نیست.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری