En امروز : 31 فروردین 1403

نشست استاندار مازندران و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور / اتخاذ تصمیمات لازم برای صنایع چوب و کاغد؛ طرح حفاظت جنگل و زراعت چوب و گیاهان دارویی

کد خبر : 94879 11 تیر 1399فرهنگی
پ

نشست احمد حسین زادگان، استاندار مازندران و مسعود منصور، معاون وزیر جهاد کشاورزی و   رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با صنایع چوب و کاغد مازندران و مدیران مسئول بمنظور بحث و بررسی در خصوص مشکلات این صنعت، نحوه حفاظت از جنگل و اقدامات پیشگیرانه از حریق، زراعت چوب و نحوه برداشت در آن و توسعه کشت گیاهان دارویی برگزار شد. ‎

مسعود منصور، معاون وزیر جهاد کشاورزی و   رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در حاشیه این دیدار با اشاره به اهمیت نشست با استاندار مازندران؛ گفت: خوشحالم که برای حل برخی مشکلات بسیار اساسی و رفع موانع تولید کارخانجات چوب و کاغذ به دعوت استاندار در این سامان حضور یافته ام.

وی با اشاره به این که در این نشست در خصوص شیوه ها و راه های صیانت از میراث ارزشمند جنگل بحث و بررسی های لازم صورت گرفت، افزود: همچنین بحث های کارشناسی برای ارایه راهکارهای پیشگیری از حریق در جنگل های شمال انجام شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی، توسعه زراعت چوب و نحوه برداشت در این صنعت را از دیگر محورهای نشست با استاندار مازندران برشمرد و اظهار داشت: در این راستا و توسعه کشت گیاهان دارویی مباحث بسیار خوبی مطرح شد.

وی گفت که همچنین اختیاراتی که لازم بود از ستاد به ادارات کل استانی تفویض شود، در جلسه ای تصمیم گیری شد تا در سال جهش تولید موجب تسریع و تحقق اهداف باشد.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تاکید کرد: آنچه که در ذیل اختیارات این سازمان باشد تصمیم گیری و موارد خاص در سطوح دیگر پیگیری می شود. گفتنی است،

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران صبح امروز و پیش از حضور در این نشست، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بمنظور بررسی و رفع موانع و مشکلات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، نکا چوب و شرکت چوب فریم در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان حضور یافت.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری