امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه پرداخت تسهیلات بانکی

پرداخت تسهیلات بانکی به آسیب دیدگان کرونایی در قالب صنوف و مشاغل که در سامانه ثبت نام اقدام کردند انجام می گردد :

کد خبر : 94915 12 تیر 1399
پ

جلسه پرداخت تسهیلات بانکی به آسیب دیدگان کرونایی در قالب صنوف و مشاغل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی و بانکها ـ 12 تیر 99 . ‎

 

جلسه پرداخت تسهیلات بانکی به آسیب دیدگان کرونایی در قالب صنوف و مشاغل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مدیران شهرستانی و بانکها ـ 12 تیر 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، چلابی رئیس اداره کار ورفاه اجتماعی آمل ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و حضور روسای بانکها و مدیران شهرستانی در رابطه با پرداخت تسهیلات کرونایی به تعداد  1049  پرونده که درخواست وام دادند که امیدواریم بتوانیم وامهای مورد نظر را به متقاضیانی که ثبت نام اولیه را انجام دادند و مشکلات قانونی ندارند پرداخت نمائیم .

در ادامه سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه و تبریک ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت اظهار داشت : باتوجه به برای جلسه ویدئو کنفرانس مدیران استانی با حضور استاندار محترم در صبح امروز ، لذا بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع در بحث پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان کرونایی در قالب صنوف و مشاغل برگزار گردید که در خدمت همه مدیران بانکها و ادارات هستیم و هریک از ادارات و بانکها اقداماتی که در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان وام داشتند را ارائه نمایند تا مشکلات را مرتفع و در اسرع وقت تسهیلات به آنها پرداخت گردد .

وی بیان داشت : با عنایت به تأکید رئیس محترم جمهور و استاندار محترم مازندران در بحث پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان و افرادی که در بحث کرونا دچار مشکل گردید وباتوجه فرصت اندک 15 روزه ، همه مدیران ادارات و بانکها نسبت به بررسی پرونده ها جهت پرداخت تسهیلات مورد نظر در اسرع وقت اقدام و همه مدیران پای کار باشند .

معاون استاندار افزود : سیاست نظام مقدس و دولت تدبیر وامید دراین است که در کوتاهترین زمان ممکن اتفاقات خوبی در بحث پرداخت تسهیلات به متقاضیان و افرادی که در بحث کرونا آسیب دیدند می باشد که بتوانیم با کمک مدیران گامهای مثبتی در این زمینه برداریم تا مشکلات مردم مرتفع گردد در این رابطه مدیران دستگاههای اجرایی اطلاع رسانی دقیق انجام دهند تا متقاضیان نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نمایند .

در پایان تصمیم برآن شد هریک از ادارات باتوجه به فرصت اندک 15 روز تا پایان مهلت زمانی اقدامات لازم را انجام داده و نتیجه را در جلسه آتی ارائه نمایند .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها