امروز : 4 اردیبهشت 1403

جلسه بررسی و رفع مشکلات ورزش بخش دابودشت

بررسی و رفع مشکلات ورزش بخش دابودشت با حضور سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل

کد خبر : 94917 12 تیر 1399
پ

جلسه بررسی و رفع مشکلات ورزشی بخش دابودشت به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور فضلی بخشدار دابودشت ـ موسوی مسئول نمایندگی ورزش دابودشت و جمعی از هیأت های ورزشی بخش دابودشت ـ 12 تیر 99 . ‎

 

جلسه بررسی و رفع مشکلات ورزشی بخش دابودشت به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور فضلی بخشدار دابودشت ـ موسوی مسئول نمایندگی ورزش دابودشت و جمعی از هیأت های ورزشی بخش دابودشت ـ 12 تیر 99 .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، سرکار خانم موسوی مسئول نمایندگی ورزش بخش دابودشت ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ویژه شهرستان آمل جهت برگزاری جلسه ، گزارشی از عملکرد نمایندگی ورزش بخش دابودشت را به سمع و نظر حاضرین جلسه رساند و از فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی خواست تا حمایت هایی بیشتری در جهت پیشرفت ورزش بخش دابودشت ارائه نمایند و اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل نیز همکاریهای لازم را با این نمایندگی در تمام زمینه های ورزشی داشته باشد .

در ادامه هریک از اعضاء حاضر در جلسه مسئولین هیأت های ورزشی بخش دابودشت ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار وحمایت های رئیس شورای ورزش و پیگیری بخشدار دابودشت و همچنین تلاشهای سرکار خانم موسوی ، درخواست ها و مشکلات پیش روی ورزش بخش دابودشت را ارائه نمودند .

در ادامه فضلی بخشدار دابودشت ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ورئیس شورای ورزش شهرستان آمل و پیگیریها و تلاش سرکار خانم موسوی و مسئولین هیأت های ورزشی بخش دابودشت دشت بیان داشت : باتوجه به اینکه نمایندگی ورزش بخش دابودشت مدت تقریباً دوسال است که در شهر دابودشت فعالیت می کند ، در زمینه های مختلف ورزشی در تمام زمینه ها  از سوی مسئولین نیاز به حمایت دارد ، باتوجه به حضور سرکار خانم موسوی ورزش همگانی رونق خوبی گرفت و مردم استقبال خوبی به این ورزش دارند و علاوه بر آن در بحث ورزش تخصصی نیز با حضور هیأت های خوب ورزشی در سطح بخش و شهر دابودشت افتخاراتی نیز از سوی ورزشکاران برای بخش دابودشت و شهرستان آمل کسب گردید که جای تقدیر و تشکر دارد .

وی بیان داشت : از فرماندار محترم می خواهیم باتوجه به تخصیص اعتبارات سالانه برای ورزش شهرستان ، بودجه هایی را جهت پیشرفت و گسترش ورزش بخش دابودشت برای امسال در نظر بگیرند تا بتوان ورزش این بخش را توسعه داد .

در ادامه سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و تبریک ایام پیش روز ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت اظهار داشت : با عنایت به حضور نمایندگی اداره ورزش و جوانان  با مدیریت سرکار خانم موسوی که موجب پیشرفت ورزش در بخش دابودشت گردید و حضور هیأت های ورزشی از آقایان و بانوان نیز مثمر ثمر بوده است نهایت تقدیر و تشکر را دارم .

وی بیان داشت : باتوجه به نگاه خاص بخشدار دابودشت در امر ورزش و تمام عرصه ها ، از همه مسئولین هیأت های ورزشی بخش دابودشت می خواهیم که بیشتر از گذشته نسبت به توسعه ورزش بخش دابودشت گام بردارند وباتوجه به توضیحاتی که مسئولین هیأت های ورزشی ارائه دادند ، تعدادی از ورزشهایی که در شهر آمل فعالیت نمی کنند در بخش دابودشت در حال فعالیت هستند که این نشان از ورزش دوست بودن مردم شهر و بخش دابودشت است که نگاه ویژه مدیران و مسئولین شهرستانی را می طلبد .

معاون استاندار گفت : برای پیشرفت ورزش بخش باید از ظرفیت امام جمعه محترم و مدیران و خیرین و مردم شریف منطقه استفاده نمود تا بتوان ورزش را گسترش داد وباتوجه به فضای ورزش که در سطح شهر دابودشت وجود دارد ، مدیران باید در جذب سرمایه و سرمایه گذار اقدام نمایند و در دستور کار خود قرار دهند تا ما با کمک اعتبارات دولتی بتوانیم گامهای مثبتی در بحث توسعه و پیشرفت ورزش بخش دابودشت برداریم . امیدوارم با حمایت همه دوستان و خیرین و ورزش دوستان بتوانیم افتخارات شهرستان آمل در بخش ورزش را بیشتر و بهتر نمائیم .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها