En امروز : 10 فروردین 1403

دیدار استاندار مازندران با خانواده شهید مدافع حرم، سعید کمالی کفراتی / شهدا قهرمانان و الگوهای جامعه ما هستند

کد خبر : 94925 12 تیر 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم آل الله، سعید کمالی کفراتی با خانواده آن شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد. ‎

احمد حسین زادگان در حاشیه این دیدار با اشاره به این که پیکر پاک شهید کمالی که در خان طومان به شهادت رسیده است، پس از سال ها به وطن بازگشته است، گفت: شهدای والامقام و عزیز ما که در مسیر صیانت از آرمان های انقلاب و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و حریم حرم آل الله جان خود را در طبق اخلاص نهادند؛ قهرمانان و الگوهای راستین ما هستند.

وی، افزود: همه ما بویژه مدیران و مسئولین باید در خدمت به مردم و نظام، رهرو راه شهدا باشیم.

استاندار مازندران، یادآور شد: ‌تکریم شهدا و خانواده های معظم آنان که با صبر و استقامت از دستاوردهای عزیزان خود حفاظت می کنند، وظیفه همه ماست.

حسین زادگان گفت: باید بنحوی در راه خدمت به مردم و توسعه و شکوفایی مازندران تلاش کنیم که شرمنده شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران نشویم.

در این دیدار که فرماندار مرکز استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان و برخی مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند، پدر شهید کمالی خطاب به استاندار مازندران گفت: تلاش ها و فعالیت های شما را که در بحران های سیل و کرونا انجام دادید درک می کنم. از شهید عزیز خود خواستم خدمتگزاران نظام و انقلاب را توفیق دهد.

اشتراک گذاری