امروز : 6 اردیبهشت 1403

جلسه مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

جلسه مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

کد خبر : 94962 14 تیر 1399
پ

جلسه مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با حضور انصارالحسینی فرماندار ‎

 

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری سوادکوه شمالی :صبح امروز مورخه 14 تیرماه 99جلسه مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با موضوع فاصله گذاری با  حضو رانصارالحسینی  فرماندار، معاون فرماندار و  بعضی  از روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان  برگزار گردید.

 انصارالحسینی فرماندار شهرستان  با تاکید بر این که باید بحث مقابله با  ویروس کرونا را جدی بگیریم گفت: مساله حفظ جان انسانها و کرامت ذاتی انسانها ، سلامت شهروندان باید مورد توجه قرار بگیرد.

 فرماندار گفت : امروز تنها راه پیشگیری رعایت اصول بهداشتی فردی است و عدم حضور در اجتماعات و جاهایی که باعث انتقال این ویروس است. بنابراین سعی کنید که با آموزشهای لازم و توصیه های مناسب مردم را مجاب کنید

همچنین در این جلسه مصوب گردید : جهت پیشگیری ورعایت اصول بهداشتی کمیته بازرسی  متشکل از اداره بهداشت درما ن ، نیروی  انتظامی ،اداره صمت ، اصناف ،جهت بازدید از  تا لارها ، خانه مسافرها ، تجمعات غیر ضرور ،بازدید از صنف های مختلف ، ادا رات  تشکیل گردید.

همچنین در این در جلسه در  خصوص  تبلغات محیطی مقابله با ویروس کرونا در سطح ادارات  توسط دستگاها ی اداری شهرستان در سطح شهر توسط شهرداری و در سطح روستاها با نظارت بخشداران و دهیاران انجام گردد و همچنین ضد عفونی کردن سطح شهر با شهرداری و سطح روستاها با هماهنگی بخشداران ، دهیاران وباکمک بسیجیان  انجام گردد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها