امروز : 29 فروردین 1403

جلسه ستاد مقابله با کرونا استان

کد خبر : 95030 15 تیر 1399
پ

جلسه ستاد مقابله با کرونا استان به ریاست حسین زادگان استاندار مازندران با فرمانداران در قالب ویدئو کنفرانس ‎

 جلسه ستاد مقابله با کرونا استان

به ریاست حسین زادگان استاندار مازندران با فرمانداران در قالب ویدئو کنفرانس

          به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، جلسه ستاد مقابله با کرونا استان به ریاست حسین زادگان استاندار مازندران با فرمانداران و با حضور سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار در قالب ویدئو کنفرانس در محل ساختمان فرمانداری برگزار شد

 احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه ستاد استانی کرونا با اشاره به مصوبات جدید این ستاد گفت: تعطیلی تالارها در شهرهای وضعیت قرمز و یا عدم برگزاری امتحانات به صورت حضوری در این شهرها از جمله مصوبات جلسه امروز است. 

وی افزود: تالارهایی که در شهرهای وضعیت قرمز تعطیل می شوند در صورت بازگشت اوضاع به حالت عادی، بازگشایی خواهد شد. 

استاندار مازندران بیان کرد: کلیه پروتکل ها و دستورالعمل های شهرستان های وضعیت قرمز و نارنجی در بخش های مختلف حوزه اقتصادی مثل اصناف، کارخانه ها و شرکت ها و بخش های اجتماعی مثل مراکز سالمندان و توانبخشی های معلولین و همچنین سایر بخش های اجتماعی، ابلاغ می شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های متولی اقدامات نظارتی را با شدت و حدت بیشتری انجام دهند، اظهار داشت: طبیعتا با افرادی که سهل انگاری می کنند در حفظ سلامت خود و تهدیدی می باشند برای دیگر شهروندان برخورد قانونی می شود.

حسین زادگان در خصوص وضعیت شهرستان های قرمز، عنوان داشت: براساس آمار در حال حاضر آمل، بابل، بهشهر، نوشهر و فریدونکنار متاسفانه در وضعیت قرمز قرار دارند که البته این نوسان دارد ممکن است طی روز های آتی به وضعیت نارنجی در بیایند و یا شهرستان های که وضعیت نارنجی دارند قرمز شوند و این بستگی به میزان رعایت مردم دارد.

وی گفت: بر اساس کار کارشناسی صورت گرفته تقریبا به این نتیجه رسیدیم، منشا درگیری افراد جدید به بیماری، بازار و مراودات و عدم رعایت فاصله اجتماعی می باشد.

مقام عالی دولت در استان خطاب به اصناف و بازاریان اذعان داشت: انتظار دارم که مثل گذشته کمک کنید و دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را همواره مد نظر داشته باشید. 

وی یادآور شد: از مردم تقاضا می کنم هم خودشان رعایت کنند و هم به افرادی که در جامعه با آنها سروکار دارند، نکات بهداشتی را متذکرشوند. 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها