امروز : 6 اردیبهشت 1403

نداشتن استقلال فکری از چالش‌های جدی جوانان در بخش فرهنگی است

کد خبر : 95035 15 تیر 1399
پ

نداشتن استقلال فکری از چالش‌های جدی جوانان در بخش فرهنگی است/ دشمن با تمام توان به دنبال تغییر سبک زندگی ملت ماست در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان جویبار بر موضوعات فرهنگی و تأثیرپذیری جوانان از مراکز بی‌هویت و همچنین تلاش دشمن با تمام امکانات و ابزار برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی تأکید شد. ‎

نداشتن استقلال فکری از چالش‌های جدی جوانان در بخش فرهنگی است/ دشمن با تمام توان به دنبال تغییر سبک زندگی ملت ماست

  در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان جویبار بر موضوعات فرهنگی و تأثیرپذیری جوانان از مراکز بی‌هویت و همچنین تلاش دشمن با تمام امکانات و ابزار برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی تأکید شد.

      به گزارش روابط عمومی فرمانداری به نقل از جویباران،جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جویبار با حضورحضرت آیت الله نادعلی زاده امام جمعه، سید علی اسد فرماندار شهرستان ، بابایی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، اعضای کارگروه و خبرنگاران با محوریت پیشگیری از آسیب اجتماعی و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در محل سالن اجتماعات شماره یک فرمانداری برگزار شد .

 

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده امام‌جمعه شهرستان جویبار در جلسه ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد: سبک زندگی مردم کشور در وضعیت مطلوبی ندارد درحالی‌که رهبر  معظم انقلاب در این رابطه بارها تذکر و توصیه کردند.

 

وی یکی از مشکلات زندگی امروز جوانان را نداشتن استقلال فکری دانست و افزود: برخی از افراد به‌راحتی اصالت، هویت و رسم و آداب خود را رها و سبک زندگی اسلامی ایرانی را فراموش می‌کنند.

 

امام‌جمعه جویبار تأکید کرد: جوانان نباید در بخش فرهنگی از مراکز بی‌هویت تأثیر بپذیرند.

 

سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار در این جلسه گفت: پس از ناامیدی دشمن در جنگ سخت و نظامی، پس از جنگ تحمیلی وارد جنگ نرم و فضای فرهنگی کشورمان علیه خانواده‌ها شد.

 

وی افزود: قشر جوان نباید دچار چندگانگی شود، در عین بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز نباید از اسلام ناب نیز دور بمانند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار بابیان اینکه دشمن با تمام توان در بخش فرهنگی در حال سرمایه‌گذاری است عنوان کرد: دشمن با هزینه‌های هنگفتی از طریق ماهواره و شبکه‌های اجتماعی باعرضه محتوای نامناسب علیه بنیان‌های خانواده، در حال تغییر سبک زندگی مردم است.

 

بابایی با هشدار به مسئولین فرهنگی کشور گفت: همه ما مدیران در برابر این مشکلات فرهنگی مسئول هستیم و باید پاسخگوی باشیم.

 

وی با اشاره به وضعیت و عفاف و حجاب بیان کرد: امروز حفظ حجاب بسیار پرهزینه است به‌طوری‌که برای تهیه لباس و چادر مناسب باید هزینه سنگینی را پرداخت کرد درحالی‌که لباس‌های نامناسب ارزان‌قیمت هستند که این مشکل و معضل را باید در سطح کلان پیگیری کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: بدحجابی آفتی است که اگر مداوا نشود گریبان گیر دیگران خواهد شد. 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها