امروز : 1 اردیبهشت 1403

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

جوانان سرمایه های غیرقابل جایگزین ما هستند

کد خبر : 96400 30 تیر 1399
پ

سمیه قاسمی طوسی ضمن بازدید از خانه جوانان استان گفت: جوانان ظرفیت ارزشمند استان و سرمایه های غیرقابل جایگزین هستند و انتظار می رود در فعالیت های مختلف از توانمندی آنان بهره گیری شود. ‎ ‎

 

سمیه قاسمی طوسی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به اتفاق محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان به خانه جوانان استان رفتند و ضمن بازدید، درباره موضوعات مرتبط با اعضا و مدیر خانه جوانان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در حاشیه این دیدار به خبرنگاران گفت: جوانان ظرفیت و سرمایه ارزشمند استان هستند و من از همه مدیران استانی و شهرستانی توقع دارم از این ظرفیت غافل نشوند و اجازه دهند جوانان در حوزه های مربوطه حضور داشته باشند و فعالیت کنند.

وی همچنین گفت: شایسته است خانه جوانان موضوعات افق چشم انداز، مسیر هدایت و پیشرفت جوانان را در اولویت های مطالبات خود قرار دهد.

قاسمی طوسی همچنین گفت: هم زنان و هم جوانان دو ظرفیت و سرمایه ای هستند که متاسفانه تاکنون شاهد استفاده متناسب با توانمندی آنان از این دو قشر نبودیم و امیدوارم وجود فضاهایی اینچنینی به کادرسازی و سازماندهی و شکوفایی استعدادهای جوانان منجر شود.

وی در خاتمه گفت: اگر می خواهیم کرامت انسانی جوانان و زنان حفظ شود باید وضعیت اشتغال و معیشت آنان را مورد توجه قرار دهیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها