امروز : 5 اردیبهشت 1403

انتصابات جدید در فرمانداری میاندورود

انتصاب معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و گهرباران فرمانداری میاندورود

کد خبر : 96476 1 مرداد 1399
پ

معاون فرماندار میاندورود و بخشداران مرکزی و گهرباران شهرستان میاندورود با حضور فرماندار و امان جمعه و اعضای شورای تامین و شورای شهرستان و شورای بخش و شهردار سورک برگزار شد ‎

 


به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود صبح امروز جلسه معارفه معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و گهرباران شهرستان میاندورود به ریاست منفردی فرماندار و حضور محمد نسب امام جمعه و اعضای شورای تامین و روسای شورای شهرستان و شوراهای بخش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه محمدحنیف‌سورکی‌آزاد بخشدار سابق گهرباران به عنوان معاون فرماندار میاندورود معرفی شد.
حمیدرضانوکنده مسئول سابق امور اجتماعی و انتخابات فرمانداری میاندورود هم به عنوان بخشدار مرکزی میاندورود منصوب شد.
محمدعلی‌خلیلی هم طی حکمی از سوی استاندار به عنوان بخشدار گهرباران منصوب شد.
دکتر‌حجر‌عسگری بخشدار سابق بخش مرکزی میاندورود از این پس در شهرستان گلوگاه به خدمت خود ادامه خواهد داد.

حسین منفردی فرماندار شهرستان میاندوروددر این جلسه ضمن تقدیر از بخشداران سابق مرکزی و گهرباران عنوان کرد: شایسته بود مراسم معارفه در جلسه شورای اداری شهرستان و با حضور مهمانان و شوراها و دهیار ها صورت بگیرد ولی به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیتهای موجود مجبور شدیم تا در یک جلسه معارفه مختصر همکاران ما کار خود را آغاز کنند.
فرماندار میاندورود در ادامه با اشاره به نامه ۵۳ حضرت علی (ع) به مالک اشتر و خطاب به همه کسانی که به عنوان خدمتگذار مردم فعالیت میکنند تاکید کرد: بسیاری از مشکلات مستقیم به مدیر انتقال داده می شود و قبل از اینکه مدیر باشید،خودسازی و خویشتن داری پیشه کنید.
نماینده عالی دولت در میاندورود با تاکید بر اخلاق نیکو در مدیریت اظهار داشت: با مردم با مهر و رفعت اسلامی برخورد کنید و اگر در جایی مردم مرتکب اشتباهی شدند،ما به عنوان کارگزار اسلامی نباید با مردم سخت بگیریم.
منفردی خطاب به مدیران عنوان کرد:
پست و مقام نباید غرور بیجا به مدیران بدهد و نباید دچار خود پسندی شود و افتخار خدتمت گذاری ضایع شود.
فرماندار شهرستان میاندورود در ادامه ضمن تاکید برامر مشورت عنوان کرد:در همه کارها از شوراها که نماینده مردم هستند مشاوره بگیرید.
منفردی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات شوراها و دهیاراندر همه امور تاکید کرد:شوراها و دهیاران بازوان بخشداران هستند.

حجت الاسلام محمدنسب امام جمعه شهرستان میاندورود در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه ذی الحجه و روز پیوند حضرت علی (ع) و فاطمه (س) عنوان کرد: این ماه ماه معرفت است و همه ما همانطور که آراستگی ظاهری داریم ،باید نیت درونی خود را آراسته کنیم و با در پیش داشتن روز عرفه از این ماه بهره لازم رابگیریم.
امام جمعه میاندورود در ادامه بیان کرد: همه ما مسئولین وامدار شهدا هستیم و این مسیولیتها یادگار و امانت امان و شهداست که به ما سپرده اند و ما باید امانت دار خوبی باشیم.
محمد نسب ضمن گرامیداشت ۵ مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه اظهار داشت:نماز جمعه یک پایگاه مردمی است و همه ما باید در حفط این پایگاه کوشا باشیم.

عسگری نماینده شورای تامین شهرستان در این جلسه بیان کرد:شرایط کشور شرایط خاصی است و نباید تحت تاثیر القاحات دشمن قرار بگیریم.
وی در ادامه با بیان اینکه ناامنی امروز فقط اسلحه به دست گرفتن نیست و نداشتن انگیزه و وجدان کاری زمینه ایجاد ناامنی را فراهم میکند.

عرب رئیس شورای شهرستان در این جلسه بیان کرد: نیروهای ما نیروهای جوان و در عین حال به پختگی سیاسی و اجرایی کاحل رسیده اند و وقت ان رسیده تا جامعه از مدیریت نیروهای جوان ما بهره لازم را ببرد.

محمد حنیف سورکی آزاد بخشدار سابق گهرباران و معاون فرماندار میاندورود با بیان اینکه شرایط فعلی حاکم بر جامعه تشابه زیادی به زمان دفاع مقدس دارد و همین دشمنیها و تحریمهای سخت هم آن زمان وجود داشت .
وی در ادامه با بیان اینکه رمز موفقیت زمان دفاع مقدس ارتباط عاطفی یکی قلبهای مردم و مسئولین با هم بود تصریح کرد: ما نزدیکی بیشتر با مردم و ارتباط تنگاتنگ با آنها و وحدت و همدلی میتوانیم مثل زمان دفاع مقدس به اسانی از مشکلات و تحریمهای اقتصادی عبور کنیم .
حمیدرضا نوکنده بخشدار بخش مرکز با بیان اینکه بخش مرکزی دارای طرفیت بالقوه در حوزه گردشگری است اظهار داشت: با همراهی مردم و فعالان اقتصادی،صنعت گردشگری در این بخش را فعال و به دنبال ان مشکل بیکاری را کم میکنیم.
محمدعلی خلیلی بخشدار جدید گهرباران در این جلسه ضمن تاکید بر وحدت و همدلی اظهار داشت: با یک دلی ،وحدت و همدلی و با اتکا بر مشاکره با بزرگان و همکاران در پیشبرد اهداف دولت و نظام کوشا و فعال باشیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها