امروز : 10 فروردین 1403

جلسه ستاد تجلیل از اصحاب رسانه

تجلیل از خبرنگاران رسمی و فعال شهرستان آمل انجام خواهد شد .

کد خبر : 96581 6 مرداد 1399
پ

جلسه ستاد بزرگداشت هفته تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور امیر امیرنیا رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ـ نعمت قربانی مسئول خانه مطبوعات آمل ـ علی داغمه چی مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ـ 6 مرداد 99 برگزار گردید . ‎

 

جلسه ستاد بزرگداشت هفته تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور امیر امیرنیا رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ـ نعمت قربانی مسئول خانه مطبوعات آمل ـ علی داغمه چی مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ـ 6 مرداد 99 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه اظهار داشت : پیشاپیش 17 مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران محترم اصحاب و رسانه تبریک عرض نموده و آرزوی صحت و سلامت همه کسانی که در عرصه خبر زحمت می کشند را دارم .

وی بیان داشت : با توجه به دستورالعمل ابلاغی از استانداری جهت برگزاری ستاد بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از این قشر زحمتکش ، امروز اولین جلسه ستاد با حضور مدیران حاضر در جلسه انجام گردید و طبق برنامه زمانبندی که از سوی استانداری ابلاغ گردید فرمانداری جهت ارج نهادن به مقام خبرنگاران در هفته تجلیل از اصحاب رسانه ، مراسم بزرگداشت را طبق جدول زمانبندی با رعایت پروتکل های بهداشتی وباتوجه به شرایط قرمز انجام خواهد داد که زمان و مکان آن متعاقباً اعلام خواهد شد ، امیدواریم همه خبرنگاران محترم در این مراسم حضور بهمرسانند .

در ادامه علی داغمه چی ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان حاضر در جلسه ، پیشاپیش 17 مرداد روز خبرنگار را به جامعه خبری و اصحاب رسانه فعال در شهرستان آمل تبریک گفته و اظهار داشت : جامعه خبری و خبرنگاران اصحاب و رسانه در آمل زحمات زیادی در عرصه خبر و اطلاع رسانی عموم مردم انجام می دهند ، امیدواریم خبرنگاران محترم اصحاب و رسانه رابطه کاری را با فرمانداری بیشتر نمایند تا در ارائه خدمات و عملکرد دولت و مجموعه فرمانداری و ادارات ذیربط به مردم مشکلی بوجود نیاید و  اطلاع رسانی دقیق تر و بهتری انجام گردد .

در ادامه امیر امیرنیا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری و همچنین تقدیر و تشکر از روابط عمومی فرمانداری اظهار داشت : پیشاپیش 17 مرداد و هفته تجلیل از اصحاب رسانه را به همه قلم به دستان و خبرنگاران عرصه خبر تبریک عرض می نمایم .

وی افزود : با عنایت به اینکه اولین جلسه جهت تجلیل از خبرنگاران و همچنین نشست خبری را با حضور تعدادی از خبرنگاران برگزار کردیم ، امیدواریم همه خبرنگاران فعال حوزه رسانه در جلسات حضور فعال داشته باشند تا بتوانیم تصمیماتی خوبی جهت اطلاع رسانی و آگاهی عموم مردم اتخاذ نمائیم .

در ادامه نعمت قربانی مسئول خانه مطبوعات آمل ضمن تقدیر و تشکر از معاونت سیاسی و اجتماعی و روابط عمومی فرمانداری ، از زحمات یکساله خبرنگاران که در عرصه خبر جهت آگاهی سازی افکار عمومی مردم گام برمی دارند نهایت سپاسگزاری را داریم و امیدواریم خبرنگاران محترم رابطه کاری را با فرمانداری همچون سنوات گذشته بیشتر نمایند تا با همدلی و وفاق مشکلات شهر را مرتفع نمایند  .

وی بیان داشت : با عنایت به مراسم تجلیل از خبرنگاران که از سوی فرمانداری با حضور خبرنگاران انجام خواهد گردید ، امیدواریم بتوانیم از کسانیکه دارای مجوز و خبرنگاران رسمی هستند تقدیر بعمل آوریم و همچنین با همکاری اداره ارشاد برنامه های دیگر در رابطه با تجلیل از خبرنگاران محترم داریم که متعاقباً اعلام خواهد گردد .

مسئول خانه مطبوعات آمل گفت : باتوجه به شرایط بیماری کرونا و وضعیت قرمز در شهرستان ،برنامه های تجلیل که سالهای قبل برای دوستان خبرنگار در نظر می گرفتیم ، امسال اینگونه مراسمات برگزار نخواهد گردید ، امیدواریم به نحوی که شایسته همه دوستان خبرنگاران می باشد از آنها تجلیل بعمل خواهیم آورد . 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها