امروز : 1 اردیبهشت 1403

احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد

شناسایی و انهدام 12 باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

کد خبر : 96647 8 مرداد 1399
پ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از شناسایی و انهدام 12 باند قاچاق مواد مخدر در مازندران و کشف 844 کیلو انواع مواد مخدر در تیر99 در مازندران خبر داد. ‎

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران؛ احمد مظفری با اعلام این خبر گفت: با انجام 180 طرح و عملیات در حوزه پاکسازی نقاط آلوده، ارتقاء امنیت اجتماعی، کنترل محور مواصلاتی، 1092 مرد و 43 زن در ارتباط با جرایم مختلف مواد مخدر در استان دستگیر شدند .

وی از توقیف 71 دستگاه خودرو سبک و سنگین و موتور در طی همین مدت در استان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با مواد مخدر علاوه بر متلاشی شدن 12 باند قاچاق و توزیع مواد مخدر تعداد 616 خرده فروش مواد مخدر در مازندران نیز دستگیر شدند و از مجموع دستگیر شدگان 416 نفر از افراد معتاد بودند .

دبیر شورا تاکید کرد: با گسترش اقدامات اطلاعاتی و انتظامی مقدار کشفیات مواد مخدر در تیر 99 نسبت به تیرماه 98 قریب 4 برابر شده است و با عزم جدی نیروهای کاشف و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عرصه بر قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان تنگ تر خواهد شد .

مظفری از مردم عزیز و فهیم مازندران خواست تا گزارش ها و فعالیتهای مرتبط با قاچاق و توزیع مواد مخدر را به شماره 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید