En امروز : 31 فروردین 1403

جلسه شورای اداری

تودیع و معارفه امام جمعه دابوو دشت سر

کد خبر : 96702 12 مرداد 1399
پ

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور حجت الاسلام دکتر انتظاری رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان ـ حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل ـ حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه سابق دابو و دشت سر ـ حجت الاسلام محمدی امام جمعه جدید دابو و دشت سر ـ اعضای شورای تأمین ـ اعضای شورای اداری ـ دادستان ـ شهردار و فرمانده سپاه عباس آباد و جمعی از معتمدین بخش های دابو و دشت سر و خبرنگاران اصحاب و رسانه 12 مرداد 99 برگزار گردید . ‎

سومین جلسه شورای اداری شهرستان آمل به ریاست سید جعفر رسولی معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل وبا حضور حجت الاسلام دکتر انتظاری رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان ـ حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل ـ حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه سابق دابو و دشت سر ـ حجت الاسلام محمدی امام جمعه جدید دابو و دشت سر ـ اعضای شورای تأمین ـ اعضای شورای اداری ـ دادستان ـ شهردار و فرمانده سپاه عباس آباد و جمعی از معتمدین بخش های دابو و دشت سر و خبرنگاران اصحاب و رسانه 12 مرداد 99 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ،

سیدجعفررسولی معاون استاندار فرماندار ویژه شهرستان آمل با سلام و صلوات به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ـ و شهدای دفاع مقدس و خاصه شهدای 6 بهمن سال 60 آمل و مدافعان حرم و مدافعان سلامت و همچنین طول عمر مقام معظم رهبری و دولت خدمتگرار و خسته نباشید و خداقوت به همه مسئولان و دلسوزان به نظام ، تشکر و قدردانی از حضور بموقع همه دوستان ، ایشان نقش پیشگیری از اعتیاد را بسیار مهم دانست و افزود : عید قربان را پشت سرگذاشتیم و همچنین عید غدیر را پیش رو داریم ، دهه امامت را تبریک عرض می کنم و از حضورهمه مدیران حاضر در جلسه شورای اداری خصوصاً از جناب حجت الاسلام دکتر انتظاری رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان و مدیران شهرستان عباس آباد که قدم رنجه فرمودند نهایت تقدیر و تشکر را دارم .  

فرماندار ویژه شهرستان آمل افزود : باتوجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا که کل جهان درگیر آن هستند ، شهرستان آمل نیز به وضعیت قرمز در آمده که با همت مدیران و مردم عزیز الحمدا... گسترش این بیماری رو به کاهش می باشد ، که از همین جا از کادر درمانی ـ پزشکان ـ پرستاران شهرستان تشکر و قدردانی می کنیم ، یاد و خاطره شهید جبهه سلامت دکتر طهماسبی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) و شهید مهدی فرزانه را گرامی می داریم .

وی بیان داشت : از حضور معتمدین ـ شورای اسلامی بخش دابو و دشت سر نهایت تقدیر و تشکر را دارم ، جلسه شورای اداری امروز ، مراسم تودیع و و معارفه امام جمعه دابو و دشت سر می باشد که جا دارد از زحمات جناب حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه دابو و دشت سر که در طول خدمت صادقانه به مردم بسیار خوش درخشیدند و خطبه های نماز جمعه ایشان پربار بود و در بحث اعتقادی و مذهبی مطالب خوبی را ارائه می دادند ، بحث پیگیری مطالبات مردم بسیار جدی بودند . از حضور 7 ساله ایشان در شهرستان آمل تشکر می کنم ، خاطرات خوبی از ایشان داریم امیدواریم در شهر سرخرود هم بتوانند موفقیت هایی را کسب نمایند ، آزروی موفقیت برای ایشان داریم .

سید جعفر افزود : امروز معارفه حجت الاسلام محمدی امام جمعه دابو و دشت سر می باشد که  پیشاپیش آرزوی موافقیت برای ایشان داریم انشاءا... همچون حجت الاسلام تقی زاده پیگیر مطالبات مردم باشند و ارتباط خوبی با مدیران شهرستان داشته باشند و از همه مدیران می خواهیم با امام جمعه جدید دابو و دشت سر همکاری داشته باشند  .

معاون استاندار گفت : دربحث کرونا برگزاری جلسات ممنوع می باشد ، اما این جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید که امیدواریم مشکلی برای کسی بوجود نیاید ،  تشکر از همه دوستان ـ  معتمدین بخش دابو و دشت سر  و امیدوارم در کنار امام جمعه جدید در خطبه های بخش دابو و دشت سر حضور پر رنگ داشته باشند .

در ادامه حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ویژه شهرستان آمل از حضور حجت الاسلام انتظاری رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه و هیأت همراه ـ اعضای شورای تأمین ـ اعضای شورای اداری و ائمه جمعه و مدیران شهرستان عباس آباد اظهار داشت : در آستانه عید غدیر عید ولایت هستیم ، تبریک عرض می کنیم روزهای بسیار سختی را سپری می کنیم که بیماری کرونا دامنگیر جهان شده است که تعدادی از هموطنان عزیزمان درگیر این بیماری هستند و تعدادی فوت نمودند و دو عزیز را در شهرستان آمل در جبهه سلامت از دست دادیم انشاءا... با شهدای کربلا مشهور گردند .

مرتضوی افزود : آمل شرایط بسیار سختی را دارد سپری می کند ، جلسه امروز جلسه تکریم از حاج آقا تقی زاده امام جمعه سابق دابو و دشت سر است که نگاه مردمی و خدمت به مردم و مستضعفین سرلوحه این عزیز بوده است ، ما باید به وظیفه خودمان عمل کنیم ، آنچه رضای خدا است باید در دستور کارمان قرار گرفته شود .

امام جمعه آمل گفت : حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه بخش سرخرود شدند ، امیدواریم در این بخش مثل دابودشت و دشت سر کار های فرهنگی نمایند و مثل دابو و دشت سر موفق باشند  آرزوی توفیق و سربلندی برای این عزیز داریم و حاج آقا محمدی امیدواریم باتوجه به اینکه در 3 شهرستانی که خدمت کردند و موفق بودند در این شهرستان مثل جاهای دیگر موفق باشند . امیدواریم به وظایفمان عمل کنیم ، مردم راضی باشند خدا راضی است ، حجت الاسلام تقی زاده صادقانه خدمت کردند .

حجت الاسلام مرتضوی بیان داشت : در رابطه با بحث کمک مؤمنانه حضرت آقا دستور دادند ، نامه استاندار و نماینده ولی فقیه در استان به این شهرستان ارسال گردید که  محوریت جمع آوری و توزیع کمک مؤمنانه را به سه نهاد فرمانداری ـ  امام جمعه و فرماندهی سپاه سپردند ، و در این رابطه از ریاست دادگستری و دادستان آمل می خواهیم تا با مصاحبه ای به سمع و نظر مردم برسانند حسابهای شخصی که در فضای مجازی دست به دست می گردد مردم را دلسرد کرده و کار مسئولین را سخت کرده است ، شماره حساب جبهه سلامت مورد تأیید فرمانداری ـ دفتر امام جمعه و سپاه می باشد و مابقی حساب های اعلام شده توسط افراد و گروهها مورد تأیید نمی باشد .

در ادامه دکتر انتظاری رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار اظهار داشت : از ابتکار عمل فرماندار ارزشی و ولایی و پرکار و پرتلاش و مردمی شهرستان آمل به جهت تشکیل این جلسه شورای اداری تقدیر و تشکر دارم و از همه مدیران و رؤسا و خدمت گزاران به شهرستان علما و فرماندهان عزیز سپاسگزارم ، جلسه امروز مراسم تودیع و تکریم امامین جمعه است ، دغدغه هایی که فرماندار گرانقدر در رابطه با برگزاری جلسه و جمعیت حاضر در جلسه بوده که ما نیز انتظار چنین جمعیتی را نداشتیم و نداریم و رعایت همه پروتکل اجتماعی و موازین فاصله گذاری اجتماعی برای همه ما تکلیف است .

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه افزود : رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای به مناسبت ایام  محرم فرمودند : در عزاداری ها معیار‌ آن چیزی است که کارشناسان و ستاد ملی کرونا اعلام می کنند ، بنده به توصیه عزیزان عمل می کنم ، در مسئله عزاداری به گفته ستاد عمل کنیم ، اگر وضعیتی را که داریم شل بگیریم فاجعه ای عظیم رخ می دهد . از علمای عظیم الشان و خانواده های معزز شهداء و همه مدیران دستگاههای اجرایی و فرهنگی وامنیتی حاضر در جلسه سپاسگزارم .

 دکتر انتظاری گفت : سپاسگزارم که حضور یافتید، جابجا شدن ائمه جمعه ، درخواست خودشان است یا درخواست شورای سیاستگزاری ، باتوجه به خدمات شایسته ای که انجام می دهند در خدمت مسئولین و کنار مسئولین هستند ، حجت الاسلام تقی زاده خدمات ماندگاری ارائه کردند در بخش دابو و دشت سر ، جانشین ایشان حجت الاسلام محمدی دارای تجارب ذی قیمت بوده و از چهره های انقلابی و از سلاله رسول خدا هستند مفتخریم این راه را با همدلی و همزبانی شما بزرگواران خدمات ارزنده ای ارائه خواهند داد ، ایشان سفیر رهبری هستند ، امیدواریم با حمایت همه و دغدغه مندی مسئولین ، گرفتاریها و مشکلات معیشت مردم  مرتفع گردد و گامهای محکمتری در این زمینه برداریم .

در ادامه حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی امام جمعه سابق دابو و دشت سر ضمن تقدیر و تشکر از حسن انتخابش به عنوان امام جمعه دابو و دشت سر در 22/9/92 که به افتخار امام جمعه دابو و دشت سر در آمده افزود : از حجت الاسلام دکتر انتظاری تقدیر و تشکر دارم که در 22 آذر بنده را معرفی نمودند و درطول این مدت یار و یاور بنده بودند و ما را مورد تفقد قرار دادند ، حجت الاسلام محمدی آمدند انشاءا... ما و همه عزیزان ما در خدمت شما خواهیم بود و انشاءا... بر شما مبارک باد .

تقی زاده افزود : جلسه تقدیر است ، از فرماندار جهادی ، انقلابی و ولایی به خاطر این همه مدت که به اینجانب محبت کردند ، از حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل که خدمات ارزنده ای داشتند و در رابطه با کمک مؤمنانه و مواسات و همچنین نسبت به همه موضوعات سنگ تمام گذاشتند و کمک به فرماندار فرمودند ، از همه مدیران حاضر در جلسه ، سروران معظم ، روحانیت معزز ، معاونین فرماندار تقدیر و تشکر دارم ، در کمترین فرمانداری توفیق داریم فرماندار آزاده و معاونین آزاده باشند ، پیشاپیش 26 مرداد روز ورود آزادگان را تبریک می گویم ، کارهای خوبی از سوی مدیران و معاونین فرماندار شکل گرفت با تفکر انقلابی اینجانب را مورد تفقد قرار دادند .  

امام جمعه سابق دابو و دشت سر اظهار داشت : دهه ولایت را تبریک می گویم ، تقدیر خالصانه دارم از شما خادمان صدیق که به مردم خدمت می کنید ، باتوجه به وجود مشکلات از همه مدیران شورای تأمین ، تک تک شما بزرگوار همراه که در کنار بنده بودید ، جشنواره برنج با درایت و عنایت افتخار جهان تشیع ، حضرت علامه جوادی آملی کارهای خوبی شکل گرفت ، کارهای بزرگی از بخشداران سابق و حاضر شکل گرفت ، جهاد کشاورزی در امر برنج تلاش کردند از استاندار فهیم می خواهیم نسبت به قیمت برنج درایت بیشتری داشته باشند تا امید کشاورزان بیشتر گردد ، مدافعان سلامت ،  شهید فرزانه ، شهید طهماسبی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می داریم ، خدمات شایسته ای با محوریت فرماندار و کمک دکتر حاجی پور در رابطه با پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان آمل  انجام شده است ، الحمدا... دو شهردار دکتر فاطمی شهردار بابکان و مهندس مهدوی شهردار دابودشت کمک های خوبی انجام دادند ، زحمات زیادی کشیدند ، شورای شهر دابودشت و شورای بخش ـ بخشداران محترم سعی کردم رفاقت بین همه ما باشد ، در پایان از همه مردم آمل ، مردم ولایی و شهید پرور بخش های دابو و دشت سر که در طول 7 سال اینجانب را تحمل کردند نهایت تقدیر و تشکر را دارم .

در ادامه حجت الاسلام محمدی امام جمعه جدید دابو و دشت سر ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین عباس آباد که در جلسه معارفه  حضور پیدا کردند تقدیر و تشکر نمود وافزود : تشکر وی‍‍‍ژه دارم از حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل ـ فرماندار ساعی و جانباز و آزاده و ارزشی جناب آقای رسولی که این جلسه را برگزار کردند ، و همچنین از دکتر انتظاری رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان و هیأت همراه و حضور دیگر مدیران حاضر در جلسه تقدیر و تشکر می کنم .

وی بیان داشت : این شهرستان که عالم پرور است ، حضرت علامه حسن زاده آملی و علامه فیلسوف پرافتخار جهان اسلام حضرت آیت ا... جوادی آملی ، و علمایی که از قدیم داشتند از طبرستان قدیم و تا به امروز علمایی که پرچمدار هدایت جهان اسلام و این استان و این شهرستان هستند ، ازهمه تقدیر و تشکر داریم که موجب افتخار هستند ، دهه امامت را تبریک عرض می کنم ، از عید قربان تا عید غدیر ، در ماه ذی الحجه قرار داریم که ماه طواف خانه خدا می باشد ، نماز جمعه زیباست که خدا ما را فرا می خواند ، نماز جمعه زیبا است چون ذکر ا... است ، نماز جمعه زیباست چون رهبر معظم انقلاب فرمودند که نماز جمعه وحدت آفرین است ، نماز جمعه موجب آرامش دلها است ، نماز جمعه حفظ کننده دین و انقلاب است ، ما سعی می کنیم انقلابی باشیم و انقلابی عمل کنیم و انقلابی فکر کنیم ، کارکرد نماز جمعه بسیار مهم است که ائمه جمعه باید دقت داشته باشند ، تقدیر و تشکر از امام جمعه دابو و دشت سر که در افتتاح نماز جمعه این بخش زحمات زیادی کشیدند ، حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه موفقی بودند عملکردشان در فضای مجازی و جامعه مشخص بوده و است ، تقی زاده امام جمعه سرخرود می شوند انشاءا... ادامه خدمت خواهند داد ، ما خواهیم که این تعامل بین ما و مسئولین برقرار باشد ، از امین رهبری رئیس شورای سیاستگزاری حاج آقا علی اکبری و امین ایشان در استان حجت الاسلام والمسملین دکتر انتظاری تقدیر و تشکر دارم ، و از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه آمل تقدیر و تشکر دارم .

در پایان فرماندار ویژه شهرستان آمل ـ بخشدار دابودشت ـ بخشدار دشت سر ـ شهرداران و تعدادی از مدیران بخش دابو و دشت سر به پاس احترام از زحمات چندین ساله حجت الاسلام تقی زاده امام جمعه دابو و دشت سر هدایایی به ایشان تقدیم نمودند  .

 

اشتراک گذاری